خبر فوری

 
 
استقرار نیروهای نظامی و تیپ زرهی هند در مرزهای مشترک با پاکستان / صدور اجازه نخست وزیر هند برای حمله به پاکستان
کد خبر :564674920

17:59 1398/01/15


برچسب ها : ارتش, پاکستان, حمله, درگیری, مرز, هند,

هند پس از انتشار خبر ها در رابطه با درگیری نیروهای مرزی دو کشور پاکستان و هند ، اقدام به استقرار نیروهای نظامی و تیپ زرهی خود در مرز های مشترک با کشور پاکستان راجستان، پنجاب، اترپردیش و مدهیاپردیش را آغاز کرده است.


 

به گزارش راز نیوز به نقل از اردو پوینت، هند پس از انتشار خبر ها در رابطه با درگیری نیروهای مرزی دو کشور پاکستان و هند ، اقدام به استقرار نیروهای نظامی و تیپ زرهی خود در مرز های مشترک با کشور پاکستان راجستان، پنجاب، اترپردیش و مدهیاپردیش را آغاز کرده است.
ناگفته نماند که پس از ورود غیر قانونی جنگنده های کشور هند در پی حمله انتحاری علیه نیروهای ارتش هند در پلوامای کشمیر، تنش ها در مرزهای مشترک دو کشور تاکنون ادامه دارند.

لازم به ذکر است که نخست وزیر هند " نریندر مودی " در اجلاس شورای امنیت ملی شرکت کرد که مشاور امنیت ملی هند نیز در آن حضور داشت. در این اجلاس در ارتباط با استراتژی آینده پاکستان گفتگو شد. اجیت دول مشاور امنیت ملی هند در این میان از آمادگی کامل سه نیروی نظامی ارتش هند برای مبارزه با پاکستان خبر داد و گفت : تنها منتظر اجازه سیاسی هستیم.
نخست وزیر هند نیز با صدور اجازه عملیات ، خاطر نشان کرد که نیروها باید ابراز اطمینان کنند که تنها اهداف نظامی را هدف قرار خواهند داد. از نکات مهم این اجلاس می توان به موارد ذیل اشاره کرد :
حمله باید برخلاف اهداف خاص انجام شود، نباید اهداف غیر نظامی هدف قرار داده شوند، نه تنها در کشمیر، بلکه در داخل پاکستان نیز نیروهای نظامی هند می توانند اهداف خود را هدف حملات خود قرار دهند.

ارسال نظر

 
1