خبر فوری

 
 
استقرار جنگنده های ایرانی در مناطق مرزی با پاکستان
کد خبر :159796865

15:13 1397/12/06


برچسب ها : ارتش, ایران, پاکستان, تهدید,

خبرگزاری نئی بات پاکستان در رابطه با گفته های مقامات ایران علیه پاکستان گفت : سرلشکر جعفری پس از تهدید کشور پاکستان، درپی اقدام عملی در این زمینه، جنگنده هایی را در منطقه مرزی پاکستان و ایران مسقر کرده است.


 

به گزارش راز نیوز، خبرگزاری نئی بات پاکستان در رابطه با گفته های مقامات ایران علیه پاکستان گفت : سرلشکر جعفری پس از تهدید کشور پاکستان، درپی اقدام عملی در این زمینه، جنگنده هایی را در منطقه مرزی پاکستان و ایران مسقر کرده است.

این خبرگزاری در ادامه نوشت : ایران نیز با پا گذاشتن در جای پای هند، دست به اقدامات خشونت آمیز زده است. ایران در مناطق مرزی خود با پاکستان جنگنده هایی را مستقر کرده است. گفته می شود که این اقدام پس از بیانات تهدید آمیز سرلشکر جعفری علیه پاکستان انجام شده است.

خبرگزاری نئی بات به نقل از منابع ایرانی خود در ادامه اینگونه نوشت که کشور ایران در 10 عدد از مقرهای نظامی مرزی خود با پاکستان در چابهار، جنگنده هایی را مستقر کرده است. قبل از این نیز مقامات نظامی و سیاسی هند و ایران، پاکستان را تهدید نظامی کرده اند. کشور ایران باید از گفتوگو با لحن هند، با پاکستان خودداری ورزد.

ارسال نظر

 
1