خبر فوری

 
استقبال نخست وزیر پاکستان از ادعای ولیعهد عربستان برای بهبود روابط با ایران
کد خبر :1202342334

13:52 1400/02/09


برچسب ها : پاکستان و ایران, پاکستان و عربستان سعودی, تهران, ریاض, عمران خان, محمد بن سلمان, نخست وزیر پاکستان, ولیعهد عربستان سعودی, یمن,

عمران خان نخست وزیر پاکستان با انتشار پیامی از سخنان محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی مبنی بر عزم ریاض برای بهبود روابط با ایران استقبال نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عمران خان نخست وزیر پاکستان با انتشار پیامی از سخنان محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی مبنی بر عزم ریاض برای بهبود روابط با ایران استقبال نمود.

نخست وزیر پاکستان با به اشتراک گذاری لینک گفتگوی محمد بن سلمان در خصوص بهبود مناسبات با ایران در صفحه کاربری خود نوشت: از بیانیه عربستان سعودی برای روابط صلح آمیز با ایران استقبال می کنم.

عمران خان در این پیام خود تصریح کرد: ایران کشور همسایه ما و عربستان سعودی از دوستان نزدیک ماست، اقدام دو کشور برای گام نهادن در مسیر صلح و ثبات به نفع امت مسلمان خواهد بود.

لازم به ذکر است محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در گفتگوی تلویزیونی اخیر خود با تغییر لحنی آشکار در قبال ایران گفت که این کشور همسایه عربستان است و ریاض خواستار داشتن روابط خوب با تهران است.

«محمد بن سلمان» ولی عهد سعودی سه شنبه شب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد که «عربستان خواستار برقراری روابط دوستانه با ایران است».

بن‌سلمان در ادامه این گفت‌وگو عنوان کرد: «مشکل ما رفتارهای منفی ایران از برنامه هسته‌ای و موشک‌های بالستیک این کشور گرفته تا حمایت از "شبه نظامیان" در منطقه است، اما عربستان با کشورهای منطقه و دنیا برای ایجاد راه‌حل جهت رفع این مشکلات همکاری می‌کند».

محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی در ادامه اظهار داشت که «ایران همسایه عربستان است و ریاض بر داشتن روابط خوب با این کشور تأکید دارد».

ارسال نظر

 
1