خبر فوری

 
 
استقبال آمریکا از محکومیت حافظ سعید سرکرده گروه تروریستی لشکر طیبه
کد خبر :146555002

14:16 1398/11/24


برچسب ها : الیس ویلز, پاکستان و آمریکا, جماعت الدعوه, حافظ سعید, لشگر طیبه, معاون وزیر امور خارجه آمریکا,

آمریکا با استقبال از محکومیت حافظ سعید سرکرده گروه تروریستی لشکر طیبه و همدستش ملک ظفر اقبال توسط دادگاه مبارزه با تروریسم لاهور آن را اقدامی خوشایند و مثبت خواند.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز| آمریکا با استقبال از محکومیت حافظ سعید سرکرده گروه تروریستی لشکر طیبه و همدستش ملک ظفر اقبال توسط دادگاه مبارزه با تروریسم لاهور آن را اقدامی خوشایند و مثبت خواند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، الیس ویلز معاون سیاسی وزارت خارجه امریکا در امور آسیای مرکزی و جنوبی، با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود محکومیت حافظ سعید و همدستش را گام مثبت پاکستان به سوی آینده و اقدامی بسیار خوشایند عنوان نمود.

الیس ویلز با بیان اینکه این اقدام دولت پاکستان گامی مثبت به سوی آینده است گفت: اقدام پاکستان در مجازات گروه تروریستی لشکر طیبه و متوقف نمودن تامین مالی گروه های تروریستی در سطح پاکستان گامی به سوی آینده است.

لازم به ذکر است دادگاه مبارزه با تروریسم لاهور حافظ سعید سرکرده لشکر طیبه را در دو پرونده تامین مالی تروریسم در مجموع به 11 سال حبس محکوم نمود.

بر اساس حکم دادگاه مبارزه با تروریسم لاهور، حافظ سعید سرکرده گروه تروریستی و همدست وی ظفر اقبال هرکدام به تحمل 5.5 سال حبس و پرداخت جزای نقدی 15 هزار روپیه محکوم شدند.

لازم به ذکر است این اقدام دولت پاکستان در حالی صورت می گیرد که قرار است گروه ویژه اقدام مالی(FATF) تصمیم نهایی خود را در خصوص حضور و یا عدم حضور پاکستان در فهرست خاکستری این گروه را اعلام نماید.

ارسال نظر

 
1