خبر فوری

 
 
استفاده هند از سلاح های شیمیایی در کشمیر
کد خبر :2122662648

14:46 1399/09/10


برچسب ها : جامو و کشمیر, سلاح های شیمیایی, هند, کشتار,

منابع پاکستان به نقل از منابع آگاه جامو و کشمیر در گزارشی نوشتند که با وجود ممنوعیت استفاده از سلاح های شیمیایی، کشور هند از سلاح های شیمیایی علیه مردم کشمیر استفاده می کند.


به گزارش راز نیوز| منابع پاکستان به نقل از منابع آگاه جامو و کشمیر در گزارشی نوشتند که با وجود ممنوعیت استفاده از سلاح های شیمیایی و با وجود امضای کنوانسیون بین المللی سلاح های شیمیایی توسط هند، این کشور سلاح های شیمیایی را علیه مردم کشمیر استفاده می کند.

در ادامه این گزارش آمده است که از یک سو امروز روز جهانی قربانیان سلاح های شیمیایی است و از سوی دیگر ارتش هند به طور غیرقانونی از سلاح های شیمیایی برای کشتن کشمیری ها در جامو و کشمیر تحت اشغال هند استفاده می کند. در این گزارش آمده است که استفاده از سلاح های شیمیایی توسط سربازان هندی منجر به کشته شدن کشمیری های متعددی شده است.

تحویل ندادن اجساد سوخته ی جوانان کشمیری به ورثای آنان تا جهان از استفاده هند از سلاح های شیمیایی با خبر نشود دلیل روشن دیگری علیه هند است. جهان باید در برابر استفاده از سلاح های شیمیایی توسط هند در جامو و کشمیر بایستد زیرا برنامه های امپریالیستی هند، جامو و کشمیر را به نقطه اشتعال هسته ای تبدیل کرده است.

هند باید به دلیل نقض قوانین بین المللی مجازات شود  به ویژه هنگامی که همه جهان سلاح های شیمیایی خود را نابود یا غیرفعال می کنند  هند با ذخیره آنها صلح منطقه را به خطر می اندازد. کشمیری های مظلوم به شدت ده ها سال است که برای  تعیین سرنوشت خود می جنگند.

ارسال نظر

 
1