خبر فوری

 
استفاده از نیروهای ویژه رنجر برای مقابله با آشوبگری های اخیر در پنجاب
کد خبر :964670001

19:57 1400/08/05


برچسب ها : آشوب, ایالت پنجاب, تحریک لبیک پاکستان, شیخ رشید, فواد چودهری, گروه ممنوعه, گفتگو مطبوعاتی, نیروهای ویژه رنجر, نیروی انتظامی, وزیر رسانه, وزیر کشور پاکستان,

شیخ رشید وزیر کشور پاکستان اعلام کرده است که نیروهای ویژه رنجر را به مدت 2 ماه در پنجاب مستقر می کند.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز | شیخ رشید وزیر کشور پاکستان طی گفتگوی مطبوعاتی خود در اسلام آباد اعلام کرده است که نیروهای ویژه رنجر را به مدت 2 ماه در پنجاب مستقر می کند. طبق ماده 147، دولت پنجاب می تواند از نیروهای ویژه رنجر هر کجا که بخواهد استفاده کند همچنین بر اساس قانون تروریسم 1995 به دولت پنجاب نیز این اختیار داده شده است.

در همین حال طی تیراندازی گروه ممنوعه در ایالت پنجاب سه نیروی انتظامی جان باخته و 70 نفر مجروح شدند که حال 8 نفر آن وخیم می باشد.

وی افزود: گروه تحریک لبیک پاکستان یک گروه ممنوعه است، قدرت های خارجی می خواهند پاکستان را تحریم کنند همچنین مذاکرات کافی با گروه تحریک لبیک پاکستان انجام شده است و از آنها خواسته می شود که امروز هم به عقب برگردند و به وعده های خود عمل کنند.

قبل از گفتگوی مطبوعاتی شیخ رشید، فواد چودهری وزیر رسانه و اطلاع رسانی پاکستان نیز در یک گفتگوی خبری گفت: هیچ سازمانی نباید پاکستان را کشوری ضعیف قلمداد کرده و مرتکب اشتباه بزرگ شود. این گونه اعتراضات از سوی گروه ممنوعه تحریک لبیک پاکستان بار ششم است که در حال رخ دادن است.

وی افزود: دولت در برابر این اقدامات آشوبگرانه صبر نشان داده است و ما خواهان خونریزی ناعادلانه نیستیم همچنین افرادی که دست به آشوب و هرج و مرج در کشور زده اند با قصد و هدف خاصی برخواسته اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت تاکنون خشم خود را فرو برده و صبر را پیش گرفته است و این را بایستی همه بدانند که صبر دولت هم حدی دارد.

ارسال نظر

 
1