خبر فوری

 
 
استعفای مدیر شبکه آمریکایی ‘CBS’ به اتهام فساد جنسی
کد خبر :1904953597

15:20 1397/06/19


لیس مون ویس،مدیر 68 ساله شبکه تلویزیونی و رادیویی ‘CBS’ پس از شکایت بسیاری از کارمندان زن این شبکه از وی به اتهام آزار جنسی مجبور به استعفا از سمت مدیریت این شبکه شد.


 

نیویورک:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری های خارجی، لیس مون ویس،مدیر 68 ساله شبکه تلویزیونی و رادیویی ‘CBS’ پس از شکایت بسیاری از کارمندان زن این شبکه از وی به اتهام آزار جنسی مجبور به استعفا از سمت مدیریت این شبکه شد.

طبق گزارش منابع آگاه،مدیر عامل شبکه ‘CBS’ با دستور هیئت رئیسه شرکت تا زمان اتمام تحقیقات از سمت خود عزل خواهد شد و تا اطلاع ثانوی جوزف لینی ایلو مدیریت این شبکه را بر عهده خواهد داشت.

اتهامات علیه لیس مون ویس از ماه جولای سال جاری با هشتگ های کارمندان زن این شبکه در رسانه اجتماعی توئیتر علیه وی آغاز شد،این زنان با هشتگ ‘ME TOO’ به معنای «من نیز» تعداد 1980 مورد از آزار جنسی انجام شده توسط مون ویس را بازگو نموده اند.

یک تهیه کننده و یک نویسنده زن مرتبط به شبکه تلویزیونی نیز با انتشار یک کلیپ تصویری آزار جنسی زنان توسط مون ویس،سند محکم و غیر قابل انکاری را ارائه نموده اند.

مون ویس،شخصیت قدرتمند و با نفوذ رسانه های آمریکایی با رد اتهامات مختلف کارمندان زن علیه وی گفت:این زنان به دنبال مطرح شدن در رسانه ها میباشند و این صحبت های آنان،اتهام بسیار سنگینی می باشد.

ارسال نظر

 
1