خبر فوری

 
اس آر ای: مسئولیت حمله به خودروی رنجرز را برعهده می گیریم
کد خبر :289517855

21:15 1399/04/15


برچسب ها : SRA, ارتش انقلابی سندهو دیش, ارتش پاکستان, نیروهای رنجرز,

سودو سندی سخنگوی ارتش انقلابی سندهو دیش SRA گروه شبه نظامی کمونیستی سند مسئولیت حمله به خودروی رنجرز بوسیله نارنجک دستی در منطقه پنوعاقل را برعهده گرفت .


سند: به گزارش راز نیوز| سودو سندی سخنگوی ارتش انقلابی سندهو دیش SRA گروه شبه نظامی کمونیستی سند مسئولیت حمله به خودروی رنجرز بوسیله نارنجک دستی در منطقه پنوعاقل را برعهده گرفت و گفت: این حمله به منظور خروج نظامیان پاکستانی از سرزمین سند و در واکنش به شهادت اعضای سیاسی ملی گرا صورت گرفته است. براساس اعلامیه، ارتش پاکستان و نهادهای تحت نظر آن طی عملیات های خود با یورش به منازل و نقض حریم خصوصی و جسارت به زنان سند، اعضای ملی گرای سند را ربوده اند، درحالیکه بعضی اوقات اجساد شکنجه شده این افراد ربوده شده را در گوشه و کناری رها می کنند. نمونه بارز و اخیر آن، رها کردن جسد شکنجه شده شهید نیاز لاشاری از اعضای جنبش ملی زنده باد سند (جسقم) در شهر کراچی و تحویل جسد شهید مسرور شاه برادر مسعود شاه از رهبران جسقم طی عملیاتی در سکرند است.ش

وی در ادامه افزود: قوم پنجاب بوسیله ارتش پنجاب و به زور اسلحه، سرزمین، منابع و دریای سند را اشغال کرده اند، و پنجاب به همراه چین طی پروژه هایی تحت سی پیک، درصدد غارت اموال سرزمین سند هستند. ملت سند به هیچ وجه اشغال پنجاب و چین در این سرزمین را قبول ندارد و این جنگ تا آزادی کامل سرزمین سند، ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است پس از توافق صورت گرفته میان گروه های مسلح کمونیستی سند و بلوچ طی ماه های اخیر، علاوه بر افزایش حملات از سوی شبه نظامیان بلوچ در جای جای ایالت بلوچستان علیه ارتش پاکستان و نهادهای تحت نظر آن، گروه های مسلح ملی گرای سند نیز از حدود سه هفته قبل در حال افزایش عملیات های مسلحانه خود علیه نظامیان ارتش پاکستان هستند.

ارسال نظر

 
1