خبر فوری

 
از سرگیری صدور روادید کویت پس از 10 سال برای اتباع پاکستانی / دیدار شیخ رشید با نخست وزیر کویت
کد خبر :458207306

11:37 1400/03/10


برچسب ها : امیر کویت, پاکستان و کویت, شیخ رشید احمد, صدور روادید, نخست وزیر کویت, وزیر کشور پاکستان, ویزا, کویت,

شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان که به منظور ابلاغ پیام عمران خان نخست وزیر پاکستان وارد کویت شده بود، با شیخ صباح خالد الحامد نخست وزیر کویت در حضور وزیر کشور کویت و سفیر پاکستان دیدار کرد.


کویت: به گزارش راز نیوز| شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان که به منظور ابلاغ پیام عمران خان نخست وزیر پاکستان وارد کویت شده بود، با شیخ صباح خالد الحامد نخست وزیر کویت در حضور وزیر کشور کویت و سفیر پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار به همراه تعاملات دوجانبه ، در زمینه امور مورد علاقه نیز رایزنی انجام شد. وزیر کشور پاکستان ضمن ارائه نامه کتبی ویژه عمران خان نخست وزیر پاکستان ، اظهار داشت که با صدور مجدد ویزای کاری، زمینه های شغلی جدیدی برای اتباع پاکستان مهیا می شود و علاوه بر آن حجم تجارت دو کشور نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

براساس گزارش منتشر شده، در این دیدار تصمیمات مهمی نیز اتخاذ شد، و علاوه بر پیشرفت در زمینه از سرگیری صدور روادید بسته شده از سال 2011 میلادی برای اتباع پاکستانی، تصمیم بر این شد که فورا ویزای خانوادگی و تجاری بین پاکستان و کویت احیا شود. همچنین در زمینه صدور روادید کویت برای نیروی کاری پاکستان تحت معاهده تصمیم گرفته شد.  هیچگونه محدودیتی در ویزاهای فنی در زمینه های پزشکی و نفتی وجود نخواهد داشت و پاکستانی های مقیم کشور های حوزه خلیج فارس اکنون می توانند با ویزاهای آنلاین به کویت سفر کنند.

ارسال نظر

 
1