خبر فوری

 
 
اروپا باید با گروهای ضد اسلام برخورد جدی داشته باشد
کد خبر :1497544780

23:30 1398/01/19


برچسب ها : اروپا, اسلام, برخورد, پاکستان, تروریست, شیرین مزاری,

دکتر شیرین مزاری، وزیرفدرالی حقوق بشر پاکستان از اروپا خواست همان گونه که اروپا از ما علیه تروریست ها خواستار انجام اقدامی قاطع می شود ، ما نیز از اروپا خواهان ممنوع الفعالیت کردن گروه های ضد اسلامی هستیم .


 

به گزارش راز نیوز ، دکتر شیرین مزاری، وزیرفدرالی حقوق بشر پاکستان از اروپا خواست همان گونه که اروپا از ما علیه تروریست ها خواستار انجام اقدامی قاطع می شود ، ما نیز از اروپا خواهان ممنوع الفعالیت کردن گروه های ضد اسلامی هستیم .

دکتر شیرین مزاری که در کنفرانس مطبوعاتی  برسلز شرکت کرده بود، ضمن سخنرانی خود اظهار داشت : من در دیدار با نماینده ویژه پارلمان اروپا و رئیس کمیته پارلمانی نگرانی هایم را ابراز نمودم.

انزجار علیه مسلمانان همچون اسلام هراسی در اروپا رو به افزایش است. در بسیاری از کشورها مسلمانان نمی توانند لباس های خود را بپوشند، در اتریش شاهد هستیم که گام هایی علیه مساجد برداشته میشود ، ما می خواهیم بدانیم اروپا چه اقداماتی در قبال اسلام هراسی انجام داده است؟

وی همچنین افزود که تروریست های کلیسای کریست از سوی گروهی اتریشی تامین مالی میشدند، آیا زمان آن نرسیده است که اروپا علیه این گروها اقدامات جدی انجام دهد؟ همان گونه که ما به درخواست اروپا اقداماتی در زمینه مبارزه با تروریسم انجام داده ایم ، اروپا نیز متقابلا باید اقداماتی انجام دهد .

 

ارسال نظر

 
1