خبر فوری

 
ارسال محموله کمک‌های بشردوستانه از سوی پاکستان برای مردم زلزله زده افغانستان
کد خبر :430066964

13:38 1401/04/11


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, پکتیکا, حکومت افغانستان, زلزله, مجمع همکاری پاکستان و افغانستان, محموله های انسان دوستانه, کمک های بشردوستانه,

محموله کمک‌های بشردوستانه از سوی مجمع همکاری پاکستان و افغانستان شامل سه دستگاه کامیون روز گذشته برای مردم زلزله زده پکتیکای افغانستان ارسال شد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محموله کمک‌های بشردوستانه از سوی مجمع همکاری پاکستان و افغانستان شامل سه دستگاه کامیون روز گذشته برای مردم زلزله زده پکتیکای افغانستان ارسال شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، این محموله که به همت بنیاد الخدمت پاکستان تهیه و تدارک دیده شده و اقلامی همچون بسته‌های مواد غذایی، برزنت، پتو، چادر، دارو و بسته‌های زمستانی برای مردم زلزله زده ولایت پکیتکای افغانستان را شامل می‌شود، از طریق گذرگاه مرزی انگور تحویل مقامات افغان گردید.

علاوه بر این یک تیم پنج نفره از داوطلبان بنیاد الخدمت پاکستان از جمله چند پزشک به همراه محموله امدادی به سمت مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.

لازم به ذکر است مجمع همکاری پاکستان و افغانستان روز پنجشنبه نیز یک محموله 250 تنی شامل مواد غذایی را در 30 دستگاه کامیون به افغانستان ارسال نمود، اقلام این محموله از سوی صندوق امداد یتیمان کشمیر اعطا شده بود.

همچنین این مجمع روز چهارشنبه نیز یک محموله به وزن 24.5 تن که از سوی بنیاد بین‌المللی رفاهی الهدی تهیه شده بود را برای مردم زلزله زده افغانستان ارسال کرد.

ناگفته نماند در اثر زمین لرزه در ولایت پکتیکای افغانستان دست کم هزار نفر جان باخته و بیش از 3 هزار نفر دیگر نیز دچار جراحت شدند، در حالی که تعداد زیادی نیز بی خانمان شدند.

ارسال نظر

 
1