خبر فوری

 
 
ارسال بخشنامه تغییر رئیس سازمان اطلاعات پاکستان به وزارت دفاع این کشور
کد خبر :531449121

15:10 1399/07/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, رئیس سازمان اطلاعات پاکستان, ساحر شمشاد میرزا, سازمان اطلاعات پاکستان, سپهبد فیض حمید, ندیم احمد انجم, ندیم ذکی منج,

منابع آگاه خبر دادند بخشنامه مربوط به برکناری سپهبد فیض حمید از سمت ریاست سازمان اطلاعات پاکستان(ISI) به وزارت دفاع پاکستان ارسال گردید.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه خبر دادند بخشنامه مربوط به برکناری سپهبد فیض حمید از سمت ریاست سازمان اطلاعات پاکستان(ISI) به وزارت دفاع پاکستان ارسال گردید.

طبق گفته منابع آگاه، در بخشنامه ارسالی از سوی مرکز فرماندهی ارتش پاکستان به وزارت دفاع دولت فدرال سپهبد فیض حمید از سمت خود برکنار و نام سه تن از فرماندهان ارشد ارتش پاکستان برای تصاحب ریاست سازمان اطلاعات پاکستان ذکر گردیده است.

طبق این بخشنامه، سپهبد ساحر شمشاد مرزا، سپهبد ندیم ذکی منج و سپهبد ندیم احمد انجم به عنوان نامزدهای منصب ریاست سازمان اطلاعات پاکستان معرفی شده اند.

لازم به ذکر است سپهبد ساحر شمشاد مرزا به عنوان رئیس ستاد کل ارتش(CGS)، سپهبد ندیم ذکی منج به عنوان مدیر کل برنامه های استراتژیک (DGSPD) و سپهبد ندیم احمد انجم نیز به در ریاست دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش پاکستان در کویته در حال انجام وظیفه هستند.

طبق اعلام منابع آگاه احتمال می رود سپهبد فیض حمید به سمت فرماندهی ستاد ارتش پاکستان در کراچی منصوب گردد، زیرا در حال حاضر فرماندهان 6 ستاد ارتش پاکستان در نقاط مختلف در عرصه بازنشستگی قرار دارند و سپهبد همایون عزیز فرمانده ستاد ارتش کراچی نیز یکی از این افراد است.

این در حالی است که سخنگوی وزارت دفاع پاکستان در تماس تلفنی با اظهار بی خبری نسبت به این موضوع ابراز داشت: پس از دریافت اطلاعات مربوطه در این خصوص اظهار نظر خواهم کرد.

وی سپس در پاسخ به سوالی در خصوص زمان مجدد تماس تلفنی برای دریافت اطلاعات در این خصوص، گفت: اینگونه بخشنامه ها عموما به وزارت دفاع ارسال می شود، اما بهتر است روابط عمومی ارتش پاکستان درباره آن اظهار نظر کند.

وی در ادامه در پاسخ به تایید و یا رد این خبر اظهار داشت: من هیچگونه اظهار نظری در این خصوص نخواهم کرد، زیرا در حیطه اختیارات من نیست.

ارسال نظر

 
1