خبر فوری

 
اردوغان:رفتار آمریکایی ها همانند گرگ میماند
کد خبر :326417613

20:10 1397/06/12


برچسب ها : آمریکا, ترکیه, رجب طیب اردوغان, کشیش آمریکایی,

پس از افزایش تنش میان روابط ترکیه با آمریکا،رجب طیب اردوغان رفتار آمریکایی ها را به یک گرگ وحشی تشبیه کرد و گفت:آمریکا مثل یک گرگ میماند و نباید به آن اعتماد کرد.


 

آنکارا:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزای (ARY NEWS) پس از افزایش تنش میان روابط ترکیه با آمریکا،رجب طیب اردوغان رفتار آمریکایی ها را به یک گرگ وحشی تشبیه کرد و گفت:آمریکا مثل یک گرگ میماند و نباید به آن اعتماد کرد.

رئیس جمهور ترکیه که در یک نشست تجاری در قرقیزستان سخنرانی میکرد با واکنش نشان دادن به تحریم های اقتصادی آمریکا علیه این کشور اظهار داشت ترکیه و روسیه در حال مذاکره برای انجام معاملات بر اساس ارزی به جز دلار میباشند.

وی گفت:ما باید با استفاده از ارزهای داخلی خود در معاملات بین المللی،از زیر سلطه دلار بیرون بیاییم.استفاده از دلار به ضرر منافع ماست و ما تا رسیدن به پیروزی استقامت خواهیم نمود.

اختلاف و کشمکش های ترکیه و آمریکا از آنجا آغاز گردید که ترکیه یک کشیش آمریکایی را به جرم دست داشتن در عملیات های تروریستی بازداشت کرده بود و آمریکا مسرانه خواستار آزادی این کشیش آمریکایی بود،پس از امتناع ترکیه از آزادی این کشیش،آمریکا ترکیه را به اعمال تحریم های اقتصادی تهدید نمود.

ارسال نظر

 
1