خبر فوری

 

منامه: به گزارش راز نیوز| فرمانده نیروی هوایی پاکستان حضور جنگنده‌های نیروی هوایی پاکستان در نمایشگاه هوانوردی بحرین را باعث افتخار دانست.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی پاکستان طی سخنانی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هوانوردی بحرین مشارکت جنگنده‌های نیروی هوایی در این نمایشگاه را افتخارآمیز عنوان نمود و گفت: ارائه یک نمایش عالی از سوی تیم نیروی هوایی پاکستان در این رویداد بزرگ قابل ستایش است.

طبق گفته سخنگوی نیروی هوایی پاکستان، در نمایشگاه بین‌المللی هوانوردی بحرین پاکستان علاوه بر نمایش گذاشتن جنگنده‌ها و دیگر تجهیزات دفاعی جنگنده ساخت بومی JF-17 را نیز در این نمایشگاه عرضه نموده است که توجه علاقه‌مندان را به همراه داشته است.

فرمانده نیروی هوایی پاکستان همچنین از غرفه‌های مختلف در این نمایشگاه بازدید و با مقامات عالی رتبه دیگر کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه دیدار و رایزنی نمود.

علاوه بر این پرسنل نیروی هوایی پاکستان اطلاعاتی در خصوص توانایی‌های عملیاتی جنگنده‌های نیروی هوایی و سلاح‌های جدید را به حاضران ارائه کردند.

طبق بیانیه سخنگوی نیروی هوایی پاکستان، حرکات نمایشی و آکروباتیک توسط جنگنده JF-17 برای بازدید کنندگان اجرا و به نمایش گذاشته شد که با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان مواجه شد.

بازدید کنندگان پس از فرود جنگنده JF-17 با تشویق و شور و شوق فراوان از آن استقبال کردند.

لازم به ذکر است نمایشگاه هوانوردی بحرین هر دو سال یک بار با حضور کشورهای مختلف برگزار می‌گردد، اما امسال به دلیل حضور رژیم صهیونیستی در این نمایشگاه با جنجال‌های گسترده و تحریم از سوی برخی از کشورهای عربی منطقه مواجه شد.

شرکت هواپیمایی «سلام ایر» عمان،  شرکت سرمایه‌گذاری کویت با نام «بیت التمویل الکویتی» پس از اطمینان از مشارکت رژیم صهیونیستی در نمایشگاه بین‌المللی هوانوردی در بحرین، از شرکت در این نمایشگاه انصراف دادند.

اسامی شرکت‌های اسرائیلی که در نمایشگاه هوانوردی بحرین حضور پیدا کردند عبارت‌اند از صنایع هوا و فضا (IAI ) ، Elbit System مالک موشک‌های  "MPR500"، شرکت رافائل و نمایشگاه دفاعی اسرائیل(ISDEF)  به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تبلیغ سلاح‌های رژیم صهیونیستی در سطح جهان.

ارسال نظر

 
1