خبر فوری

 
 
ارتش پاکستان: یک عنصر تروریستی در وزیرستان شمالی را هدف قرار دادیم
کد خبر :1246474564

17:05 1399/09/09


برچسب ها : ارتش پاکستان, تروریست, تروریسم, تیراندازی, جنبش حفاظت از پشتون, عملیات نظامی,

ارتش پاکستان مدعی شد که طی تبادل آتش با عناصر تروریستی در منطقه بویه از وزیرستان شمالی، یک عنصر تروریستی به هلاکت رسیده است.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| منابع خبری از کشته شدن یک فرد طی تیراندازی نیروهای ارتش پاکستان در منطقه بویه دیگان واقع در وزیرستان شمالی خبر می دهند که بنابه گفته ارتش، نیروهای گشت درحال عبور از منطقه بودند که با سه نیروی تروریستی که درحال نصب بمب کنار جاده ای بودند، برخورد می کنند، عناصر تروریستی با مشاهده خودروی ارتش بلافاصله تیراندازی کردند ، تیراندازی نیروهای امنیتی منجر به هلاکت یکی از عناصر تروریستی به اسم عبد القدوس می شود، درحالیکه دو فرد دیگر متواری شدند. نیروهای امنیتی مدعی شدند که شخص کشته شده متخصص بمب های کنترل از راه دور بود و از محل عملیات به همراه مواد منفجره، بمب کنترل از راه دور نیز کشف و ضبط شده است.

این درحالی است که خانواده جوان کشته شده به همراه محسن داور رهبر جنبش حفاظت از پشتون PTM درحال برگزاری اعتراضات هستند و می گویند که فرد کشته شده نه تنها یک فرد تروریستی نبوده، بلکه یک شهروند معمولی بود که توسط ارتش پاکستان با بی رحمی تمام به قتل رسیده است. شرکت کنندگان در این اعتراضات خواستار احیای عدالت شده و خاطر نشان کردند تا زمانیکه عدالت اجرا نشود، جسد را دفن نخواهند کرد. همچنین محسن داور و اسد داور ضمن توییتی، اظهارات خود در این مورد را بیان کرده و این اقدام را قتل یک بیگناه خوانده اند.

ارسال نظر

 
1