خبر فوری

 
 
ارتش هند: جان باختن دو نظامی و زخمی شدن 4 تن دیگر در پی تیراندازی مرزبانان پاکستانی
کد خبر :476819557

16:06 1399/07/10


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش هند, خط مرزی پاکستان و هند, خط کنترل مرزی, نیروهای مرزبانی پاکستان, نیروهای مرزبانی هند, هند و پاکستان,

ارتش هند با انتشار بیانیه ای مدعی شد در پی نقض پیمان آتش بس از سوی مرزبانان پاکستانی در خط کنترل مرزی کشمیر دو مرزبان هندی کشته و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.


 

سری نگر: به گزارش راز نیوز| ارتش هند با انتشار بیانیه ای مدعی شد در پی نقض پیمان آتش بس از سوی مرزبانان پاکستانی در خط کنترل مرزی کشمیر دو مرزبان هندی کشته و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ارتش هند در این بیانیه اعلام داشت: نیروهای مرزبانی پاکستان صبح روز پنجشنبه مراکز دیده بانی هند واقع در بخش کرشنا وادی را هدف آتش خود قرار دادند که در اثر آن یک نظامی ارتش هند کشته شد.

همچنین طبق اعلام منابع آگاه، در پی تیراندازی نیروهای مرزبانی پاکستان در بخش نوگام واقع در منطقه کپواره دو نظامی ارتش هند کشته شده و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

طبق گفته مقامات هندی، نیروهای مرزبانی ارتش پاکستان مراکز دیده بان مرزی واقع در بخش کرشا گاتی را توسط توپخانه های به آتش بستند که در اثر آن نایب سرجوخه کرنل سینگ کشته شد و یک نظامی دیگر نیز از ناحیه چشم دچار جراحت گردید.

این در حالی است که طبق گفته مقامات ارتش پاکستان، نیروهای مرزبانی هند مناطق مسکونی خاک پاکستان را هدف توپخانه های خود قرار می دهند.

ارسال نظر

 
1