خبر فوری

 
 
ارتش متحد بلوچ چهار گروگان عضو نیروهای لیویز را آزاد کرد
کد خبر :727168150

12:09 1398/09/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش متحد بلوچ, نیروهای لیویز,

ارتش متحد بلوچ چهار از تن گروگان‌های عضو نیروهای لیویز ارتش پاکستان را آزاد کرد.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش متحد بلوچ چهار از تن گروگان‌های عضو نیروهای لیویز ارتش پاکستان را آزاد کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مرید بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ در بیانیه‌ای با اعلام خبر آزادی چهار عضو نیروهای لیویز ارتش پاکستان اظهار داشت: پس از آنکه فدائیان ارتش متحد بلوچ  یک پروژه عمرانی را به قصد تنبیه نمودن کارگران و مسئولان این پروژه هدف قرار داده و دستگاه‌های در حال فعالیت دولت را منهدم نمودند، نیروهای لیویز و پلیس اقدام به تعقیب مهاجمان این حمله کردند که با واکنش مناسب فدائیان ارتش متحد بلوچ چهار تن از اعضای نیروهای لیویز به اسارت گرفته شدند.

لازم به ذکر است ارتش متحد بلوچستان ده روز پیش این چهار عضو نیروهای لیویز را به اسارت گرفت و آزادی آنها را مشروط به آزادی زنان بلوچ که توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان بازداشت بودند اعلام نمود.

مرید بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچستان در ادامه افزود: ما آزادی این چهار نیروی لیویز را مشروط به آزادی زنان بازداشت شده بلوچ اعلام کردیم و بر همین اساس امروز این چهار نفر آزاد شدند.

وی گفت: ما با ظرافت کامل تمامی جوانب و واکنش‌های مردم بلوچ، اعضای احزاب سیاسی بلوچ، نظام پاکستان و سازمان‌های اطلاعاتی را مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانیم در آینده با تدوین برنامه جامع جنگی در مبارزه برای استقلال قوم بلوچ فعالیت شریک باشیم.

وی افزود: من یک بار دیگر از تمامی زنان و مردان بلوچ عاجزانه و دست بسته تمنا می‌کنم که اگر شما در مبارزات ما حضور ندارید در مقابل ما نیز نایستید و در سیاست‌های ضد بلوچ دولت و ارتش پاکستان مشارکت نکنید.

 

ارسال نظر

 
1