خبر فوری

 
 
ارتش متحد بلوچ: مسئولیت قتل سه تن از عناصر اطلاعاتی پاکستان در قلات را بر عهده می گیریم
کد خبر :776975738

13:23 1399/11/21


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش متحد بلوچ, جدایی طلب, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, قلات, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش متحد بلوچ در بیانیه ای مسئولیت قتل سه تن از عناصر وابسته به نهادهای اطلاعاتی پاکستان در منطقه منگچر قلات را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش متحد بلوچ در بیانیه ای مسئولیت قتل سه تن از عناصر وابسته به نهادهای اطلاعاتی پاکستان در منطقه منگچر قلات را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مزار بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: نیروهای فدائی ما طی عملیاتی با کمین نمودن در کلی خراسانی منطقه منگچر از توابع شهرستان قلات بلوچستان عناصر وابسته به یکی از سازمان های مخوف اطلاعاتی پاکستان را به رگبار بستند.

وی افزود: در این حمله سه تن از عناصر جاسوس سازمان های اطلاعاتی پاکستان در دم به هلاکت رسیده و یک تن دیگر نیز در حین فرار به علت اصابت گلوله زخمی شد.

سخنگوی ارتش متحد بلوچ گفت: این افراد از اهالی ایالت پنجاب بوده که از چندین روز گذشته در مناطق مختلف حومه منگچر حضور داشتند، پس از دریافت اطلاعاتی در خصوص این افراد تمامی آنان تحت رصد نیروهای ما قرار گرفتند و پس از انجام تحقیقات مشخص گردید این افراد با پوشش مبدل در حالت فعالیت برای سازمان های اطلاعاتی پاکستان هستند و بر همین اساس شب گذشته توسط نیروهای فدائی ما هدف قرار گرفتند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارتش اشغالگر پاکستان و سازمان های اطلاعاتی با استفاده از نیروهای بومی و غیر بومی در حال فعالیت علیه نهضت جدایی طلب بلوچ است و با تشکیل احزاب نمادین سیاسی سعی نمودند سارقان و تبهکاران را بر مردم بلوچ مسلط نمایند اما جنبش ملی بلوچ با اینگونه تاکتیک ها خاتمه نخواهد یافت.

مزار بلوچ افزود: ارتش متحد بلوچ صراحتا اعلام می دارد عناصری که با دستورات ارتش و سازمان های اطلاعاتی پاکستان سعی نمایند در مناطق مختلف قلات از جمله منگچر علیه فدائیان بلوچ فعالیت نمایند هیچگاه مورد عفو ما قرار نخواهند گرفت و اینگونه عملیات تا زمان آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1