خبر فوری

 
 
ارتش متحد بلوچ مسئولیت حمله روز گذشته به اردوگاه ارتش پاکستان در هوشاپ را بر عهده گرفت
کد خبر :1754746166

12:22 1399/12/11


برچسب ها : ارتش متحد بلوچ, اردوگاه ارتش پاکستان, جدایی طلب, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, هوشاپ,

ارتش متحد بلوچ از گروه های مسلح جدایی طلب بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت حمله روز گذشته به اردوگاه ارتش پاکستان در منطقه هوشاپ شهرستان کیچ را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش متحد بلوچ از گروه های مسلح جدایی طلب بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت حمله روز گذشته به اردوگاه ارتش پاکستان در منطقه هوشاپ شهرستان کیچ را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مرید بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ طی بیانیه ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 5 عصر روز گذشته اردوگاه ارتش پاکستان واقع در تل سالاچ منطقه هوشاپ از توابع شهرستان کیچ را به وسیله سلاح های سنگین هدف حمله قرار دادند.

وی افزود: در این حمله فدائیان بلوچ تعداد زیادی از نیروهای ارتش پاکستان کشته و زخمی شدند که مسئولیت آن را ارتش متحد بلوچ بر عهده می گیرد.

سخنگوی ارتش متحد بلوچ در ادامه خاطرنشان کرد: از صبح امروز سه فروند بالگرد ارتش پاکستان مناطق مختلف کوهستانی در هوشاپ را آتش باران نموده اند و نیروهای زمینی ارتش پاکستان نیز در حال انجام عملیات و پیشروی هستند.

وی گفت: فدائیان بلوچ ما علاوه بر این قصد انجام عملیات و هدف قرار دادن یکی از قطارهای خطوط ریلی پاکستان در منطقه بولان را داشتند اما به علت دلایل فنی این عملیات صورت نگرفت، ارتش متحد بلوچ پیش از این بارها از مردم بلوچ درخواست نموده است از قطار برای انجام سفرهای خود استفاده نکنند و اکنون نیز به آنان هشدار می دهد از سفر نمودن با قطار پرهیز نمایند و از مراکز ایست و بازرسی و تاسیسات دولتی و نظامی دوری اختیار کنند، زیرا هر آن امکان حمله فدائیان بلوچ وجود دارد.

مرید بلوچ در پایان این بیانیه بر ادامه حملات خود علیه نیروهای ارتش پاکستان و تاسیسات ارتش تا زمان آزادی کامل بلوچستان تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1