خبر فوری

 
 
ارتش متحد بلوچ مسئولیت حمله به اردوگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه کیچ هوشاب را پذیرفت
کد خبر :743226584

16:11 1400/04/09


برچسب ها : ارتش متحد بلوچ, اردوگاه ارتش پاکستان, سخنگوی ارتش متحد بلوچ, سی پک, شبه نظامیان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

| مرید بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ طی بیانیه ای بیان کرد: شب گذشته، شبه نظامیان بلوچ با موشک و سلاح های خودکار به اردوگاه اصلی ارتش پاکستان در مسیر سی پک بخش تجابان، منطقه کیچ هوشاب حمله کردند.


 

بلوچستان : به گزارش رازنیوز | مرید بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ طی بیانیه ای بیان کرد: شب گذشته،  شبه نظامیان بلوچ با موشک و سلاح های خودکار به اردوگاه اصلی ارتش پاکستان در مسیر سی پک بخش تجابان، منطقه کیچ هوشاب حمله کردند.

وی ادامه داد: طی این حمله نیروهای امنیتی اشغالگر پاکستان متحمل خسارات مالی و جانی شدند و ارتش متحد بلوچ مسئولیت این حمله را پذیرفته است.

وی افزود: بعد از این حمله نیروهای ارتش پاکستان دچار سردرگمی شده و مناطق مسکونی را بوسیله تیراندازی با اسلحه و خمپاره هدف قرار دادند و پس از آن سعی داشتند شبه نظامیان بلوچ را محاصره کنند اما عملکرد هوشمندانه ارتش بلوچ مانع از این کار شده و خود را به یک مکان امنی رساندند.

مرید بلوچ خاطر نشان کرد: اردوگاه اصلی ارتش تجابان، برای حفاظت از مسیر سی پک ایجاد شده است و من به مردم بلوچ هشدار می دهم كه از ارتش و پاسگاه های نظامی پاكستان دوری کنند چون افراد ما قادرند در هر زمان به آن مکان ها حمله کنند.

وی در آخر افزود: چنین عملیاتی تا زمان استقلال بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1