خبر فوری

 
 
ارتش جمهوری خواه بلوچ: مسئولیت قتل عضو وابسته به ارتش پاکستان در پنجگور را بر عهده می گیریم
کد خبر :1904298482

11:02 1399/03/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش جمهوری خواه بلوچ, پنجگور, جوخه مرگ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان,

ارتش جمهوری خواه بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله به یکی از اعضای گروه وابسته به ارتش پاکستان موسوم به جوخه مرگ در شهر پنجگور را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش جمهوری خواه بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله به یکی از اعضای گروه وابسته به ارتش پاکستان موسوم به جوخه مرگ در شهر پنجگور را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در این بیانیه با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله امروز شهر پنجگور اظهار داشت: فدائیان ارتش جمهوری خواه بلوچ امروز در حمله ای در منطقه چتکان پنجگور، فردی به نام شعیب عضو یکی از گروه های وابسته به ارتش پاکستان موسوم به جوخه مرگ را به ضرب گلوله به هلاکت رساندند.

وی افزود: شعیب از پنج سال گذشته در حال خدمت رسانی به نهادهای امنیتی و ارتش پاکستان در بلوچستان بود، طبق تحقیقات ما وی در عملیات ربایش بیش از 10 شهروند بلوچ به صورت مستقیم نقش داشت و علاوه بر آن با همراهی نیروهای ارتش با متوقف نمودن اتوبوس های به سمت منطقه گچک تمامی مواد غذایی مسافران مستمند را به این بهانه که این مواد غذایی برای گروه های جدایی طلب بلوچ حمل می شود را ضبط می کردند.

وی علاوه بر این به نام گروه ما اقدام به اخاذی و باجگیری از تاجران و افراد سرشناس می کرد و سپس مبالغ جمع آوری شده و اموال مسروقه را با فردی به نام ناصر علی از فرماندهان محلی سازمان اطلاعات ارتش(MI) تقسیم می کرد، وی تمامی این اقدامات را به پشتوانه ناصر علی افسر سازمان اطلاعات ارتش انجام می داد.

بیبگر بلوچ در ادامه تصریح کرد: ما پیش از این نیز این نکته را به خوبی اعلام کرده ایم که اهداف شوم نهادهای امنیتی و نظامی پاکستان در بلوچستان با شکست مواجه شده است و بر همین اساس آنان با طمع پول و قدرت به جوانان بومی آنها را به سمت خود جذب می کنند، بنابراین ما بار دیگر از تمامی جوانان بلوچ درخواست می کنیم از خدمت به اهداف و سیاست های شوم نهادهای امنیتی در بلوچستان پرهیز نمایند.

وی با ابراز تاسف نسبت به زخمی شدن یک شهروند بی گناه و جان باختن وی در جریان حمله شهر پنجگور ابراز داشت: ما بار دیگر از مردم بلوچ درخواست می کنیم از اعضای سرویس های اطلاعاتی و نیروهای نظامی دوری نمایند زیرا حملات ما علیه آنان بیش از پیش شدت یافته است.

وی در پایان بر ادامه حملات علیه نیروهای نظامی پاکستان تا زمان آزادی بلوچستان تاکید نمود.

ارسال نظر

 
1