خبر فوری

 
ارتش جمهوری خواه بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای امنیتی ارتش پاکستان را بر عهده گرفت
کد خبر :442482297

16:56 1397/11/06


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچستان, ارتش آزادی خواه بلوچستان, بلوچستان, پاکستان,

سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: جنگجویان ارتش آزادی خواه بلوچ روز گذشته مهر الله معروف به چار شافت از فعالان اجتماعی علیه گروه های آزادی خواه بلوچ را از طریق بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند.


کویته: به گزارش راز نیوز به نقل از دیلی سنگر، بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: جنگجویان ارتش آزادی خواه بلوچ روز گذشته مهر الله معروف به چار شافت از فعالان اجتماعی علیه گروه های آزادی خواه بلوچ را از طریق بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند.
در این حمله، به خودروی حامل مهرالله خسارت جزئی وارد شد، اما مهرالله و همراهانش جان سالم به در بردند.
وی افزود: این مزدور دولت و سازمان های اطلاعاتی پاکستان از چنگ ارتش آزادی خواه بلوچ در امان نخواهند ماند، ما از جوانان بلوچ و خانواده های آنان میخواهیم هیچگاه به مزدوری سازمان های دولتی نپردازند و بازیچه سازمان های حکومتی پاکستان نشوند.
وی همچنین با هشدار به پلیس پنجگور از وی خواست از فعالیت برای اهداف سازمان اطلاعاتی پاکستان پرهیز نماید، پلیس پنجگور تحت فرمان سازمان های حکومتی در حال مقابله با گروه های آزادی خواه بلوچ است، در حالی که دزد و راهزنان تحت امر سازمان های حکومتی به صورت آزادانه مجاز به فعالیت در منطقه پنجگور هستند، در صورتی که پلیس به فعالیت های خود پایان ندهد، ما مجبور به اقدام علیه پلیس خواهیم بود.

ارسال نظر

 
1