خبر فوری

 
 
ارتش جمهوری خواه بلوچ: با دفع حمله نیروهای امنیتی پاکستان تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رساندیم
کد خبر :256621603

16:18 1399/02/15


برچسب ها : BRA, ارتش پاکستان, ارتش جمهوری خواه بلوچ, تمپ, نیروهای امنیتی پاکستان,

ارتش جمهوری خواه بلوچ طی بیانیه ای از شکست تلاش نیروهای ارتش پاکستان برای حمله به اردوگاه این گروه در منطقه تمپ خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش جمهوری خواه بلوچ طی بیانیه ای از شکست تلاش نیروهای ارتش پاکستان برای حمله به اردوگاه این گروه در منطقه تمپ خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ با انتشار بیانیه ای اظهار داشت: نیروهای امنیتی ارتش پاکستان اوایل صبح روز یکشنبه با محاصره اردوگاه گوریلا واقع در نقاط کوهستانی تمپ تلاش نمودند تا به این اردوگاه ارتش جمهوری خواه بلوچ یورش ببرند.

وی افزود: نیروهای ما با واکنش مناسب خود حمله نیروهای امنیتی پاکستان را دفع نمودند و توانستند نیروهای مستقر در اردوگاه گوریلا را به سلامتی خارج کنند، در این حین، درگیری میان دو طرف تا ساعت ها به طول انجامید و در جریان آن تعداد زیادی از نیروهای امنیتی پاکستان کشته و یا زخمی شدند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در پی شکست عملیات خود علیه اعضای ارتش جمهوری خواه بلوچ در اردوگاه گوریلا، با یورش به مناطق شهری بلوچستان افراد مسن و زنان را مورد اذیت و آزار قرار می دهند.

بیبگر در پایان تاکید کرد حملات ما تا زمان اخراج نیروهای ارتش پاکستان از بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1