خبر فوری

 
 
ارتش آزادیبخش بلوچستان مسئولیت حمله در تربت را برعهده گرفت
کد خبر :225424446

15:31 1400/02/06


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, تیراندازی, جوخه مرگ, حمله, شبه نظامیان بلوچ,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچستان با انتشار پیامی مسئولیت حمله شب دوشنبه در بازار کولوائی منطقه آبسر شهرستان تربت را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچستان با انتشار پیامی مسئولیت حمله شب دوشنبه در بازار کولوائی منطقه آبسر شهرستان تربت را برعهده  گرفت و تصریح داشت که در این حمله دو تن از اعضای جوخه مرگ تحت حمایت ارتش اشغالگر و سازمان اطلاعاتی پاکستان را هدف قرار دادیم.

وی افزود: طی این  حمله دو فرد که با هویت وارث فرزند سید محمد زامرانی و داد جان فرزند ابوبکر ساکن پروم به هلاکت رسیده اند طی همکاری با دشمن (ارتش پاکستان) در ارتکاب جرایمی چون ربایش جوانان بلوچ، نشان دادن مسیر های رزمندگان و تسهیل حملات، دست داشته اند که به همین دلیل نیز هدف قرار گرفته اند. دو تن همچنین در ایجاد خاکریز های جدید علیه شبه نظامیان بلوچ نیز نقش داشته اند. وارث از افرادی است که همکار دوستو از اعضای به هلاکت رسیده جوخه مرگ توسط شبه نظامیان سازمان در سال 2014 میلادی بوده و از آن موقع درحال فعالیت علیه جنبش است. سازمان حملات خود علیه چنین عناصر مخالف منافع ملی بلوچ را افزایش خواهد داد، مردم از چنین افرادی دور باشند.

ارسال نظر

 
1