خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله به نمایشگاه روز آزادی پاکستان در حب را بر عهده گرفت
کد خبر :464994579

11:31 1398/05/23


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچستان, ارتش پاکستان, حب, روز آزادی پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله به نمایشگاه برگزار شده به مناسبت روز آزادی پاکستان در شهر حب را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز ارتش آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله به نمایشگاه برگزار شده به مناسبت روز آزادی پاکستان در شهر حب را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله در شهر حب اعلام نمود: نیروهای ما نمایشگاه برگزار شده به مناسبت روز آزادی پاکستان در پمپ بنزین علی شیر شهر حب را به وسیله سلاح های خودکار به رگبار بستند.

وی افزود: برگزار کنندگان این نمایشگاه که به سرپرستی نیروهای امنیتی اف سی اقدام به راه اندازی این نمایشگاه نموده بودند، متحمل تلفات مالی و جانی شدند.

جیئند بلوچ گفت: علی رغم هشدارهای ما، پلیس سعی دارد نیروهای ما در شهر حب را متوقف نماید، ما پیش از این نیز اعلام کرده ایم با نیروهای پلیس که سعی در متوقف نمودن ما نمایند برخورد شدیدی خواهیم نمود و به زودی آنان را به فرجام اقداماتشان خواهیم رساند.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز آزادی پاکستان خاطرنشان کرد: ارتش پاکستان سعی دارد با جبر و فشار اقدام به برگزاری جشن روز آزادی در بلوچستان نماید، ارتش پاکستان با اذیت و آزار مردم بلوچستان آنان را وادار به نصب پرچم پاکستان در بام منازلشان می کند، روز 14 اوت برای شهروندان بلوچ از هیچ‌گونه اهمیتی برخوردار نیست.

وی گفت: مسلط نمودن این روز بر مردم بلوچستان تنها به منظور مسلط نمودن بالاجبار تاریخ پاکستان و افزایش دادن زمان اشغال بلوچستان است، بنابراین ما تمامی جشن ها و مراسمات برگزار شده از سوی ارتش و دولت به مناسبت آزادی پاکستان را هدف قرار خواهیم داد و از مردم بلوچ خواستار عدم حضور در این مراسمات هستیم.

 

 

ارسال نظر

 
1