خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچستان از کشته شدن یکی از شبه نظامیان خود طی درگیری با ارتش پاکستان خبر داد
کد خبر :1400419619

15:13 1400/05/16


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچستان, افراد مسلح بلوچ, پنجگور, شبه نظامیان بلوچ,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچستان در بیانیه ای از کشته شدن یکی از شبه نظامیان این سازمان به نام تابش عنایت ملقب به ریحان طی درگیری با ارتش پاکستان در تاریخ 29 ژوئیه-7مرداد خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچستان در بیانیه ای ضمن اعلام خبر کشته شدن یکی از شبه نظامیان این سازمان به نام تابش عنایت ملقب به ریحان طی درگیری با ارتش پاکستان در تاریخ 29 ژوئیه-7مرداد، اظهار داشت: این شبه نظامی سازمان پس از درگیری شدید با دشمن اشغالگر (ارتش پاکستان) در شب 7 مرداد در پنجگور، به شهادت رسید.  

وی افزود: سنگت تابش عنایت از اعضای جوخه عملیات تاکتیکی ویژه STOS سازمان حین انجام ماموریت مهم سازمانی در منطقه عیسئی شهرستان پنجگور با ارتش اشغالگر و به اصطلاح جوخه مرگ مواجه شد، در این بین پس از درگیری شدید چند ساعته و مجبور کردن دشمن به خروج از سرزمین به دلیل اتمام مهمات جنگی به جای اسیر شدن، از آخرین گلوله خود به نحو احسنت استفاده کرده و آن را به سمت خود شلیک کرد که منجر به شهادت وی شد. او با این کار اسرار سازمان را برای همیشه در سینه خود حفظ کرد و بدینوسیله به دشمن پیام داد که بلوچ هیچگاه از مقاومت برای آزادی وطن خود عقب نشینی نخواهد کرد.

سخنگوی سازمان ارتش آزادیبخش بلوچ در ادامه افزود: تابش عنایت ملقب به ریحان ساکن خدابادان پنجگور از همراهان جانباز سازمان از سال 2014 میلادی است که به دلیل هوش، شجاعت و توانایی های جنگی اش در مدت زمان کم موفق شد وارد جوخه عملیات تاکتیکی ویژه سازمان شود. وی در این مدت در شهر پنجگور، گچک و کیلکور به وظایف خود عمل می کرد و در چندین درگیری در شکست دادن دشمن نقش مهمی ایفا نمود.

وی افزود: سازمان پس از تکمیل تحقیقات در مورد شهادت تابش عنایت، این بیانیه را منتشر کرده است و به زودی عناصر نقش آفرین در شهادت وی را به سزای اعمالشان خواهیم رساند. سازمان بی ال ای و ملت هیچگاه شهدای بزرگ خود را فراموش نخواهند کرد و انتقام خون شهدا به صورت بلوچستان آزاد گرفته خواهد شد.

ارسال نظر

 
1