خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ: نیروهای ارتش پاکستان را در منطقه شال بلوچستان هدف قرار دادیم
کد خبر :700074436

11:25 1400/03/24


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, شال, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای مسلح پاکستان, کویته,

ارتش آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله روز گذشته به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه شال ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله روز گذشته به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه شال ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، آزاد بلوچ سخنگوی ارتش ازادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان ما حوالی ساعت 8 صبح یکشنبه 23 خرداد ماه کاروان نیروهای ارتش پاکستان را در حوالی منطقه زری ود مارگت شهر شال از توابع کویته به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند.

وی افزود: در نتیجه این حمله 5 نظامی ارتش پاکستان کشته شده و 2 تن دیگر نیز به شدت زخمی شدند که مسئولیت آن را ارتش آزادی بخش بلوچ بر عهده می گیرد.

آزاد بلوچ در ادامه این بیانیه خاطرنشان کرد: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ زمانی که نیروهای ارتش پاکستان به همراه تیم خنثی سازی بمب در منطقه مارگت و نواحی حومه در حال بررسی مسیرهای منتهی به یک منطقه بلوچ نشین بودند و ما این حمله را برای متوقف نمودن جنایت های ارتش پاکستان و دفاع از منطقه بلوچ نشین انجام دادیم.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ تصریح کرد: ویدئوی مربوط به حمله مذکور در کانال رسمی گروه ما در تلگرام منتشر خواهد شد.

وی در پایان بار دیگر با تاکید بر عزم گروه خود گفت: اینگونه حملات علیه نیروهای اشغالگر پاکستانی تا زمان آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1