خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت دو حمله جداگانه در قلات را بر عهده گرفت
کد خبر :1102988137

09:47 1400/12/16


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, جدایی طلب, جیئند بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, قلات, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه های جدایی طلب بلوچ مسئولیت حملات روز گذشته در قلات را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه های جدایی طلب بلوچ مسئولیت حملات روز گذشته در قلات را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در بیانیه ای که از محل نامشخص منتشر گردید در این خصوص ابراز داشت: فدائیان ما در دو حمله جداگانه یک جاسوس وابسته به دستگاه های امنیتی پاکستان را کشته و یک دکل شبکه تلفن همراه را منهدم نمودند.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ ما یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان و سازمان های اطلاعاتی به نام شفیع محمد لهری ساکن اناری را در حوالی منطقه نرمک به رگبار بسته و کشتند.

وی افزود: این فرد با دریافت عفو مشروط ارتش دشمن(پاکستان) مرتکب جرایمی همچون افشای مسیرهای عبور و مرور فدائیان جدایی طلب بلوچ، همکاری با ارتش در عملیات های نظامی و ربودن شهروندان محلی بلوچ شده بود که در مجازات این اقدامات به قتل رسید.

جیئند بلوچ تصریح کرد: گروهی دیگر از فدائیان بلوچ ارتش آزادی بخش نیز یک عدد دکل شبکه تلفن همراه واقع در منطقه جوهان گزگ از توابع شهرستان قلات را منهدم کردند.

وی گفت: این دکل سال گذشته نیز توسط فدائیان بلوچ منهدم شده بود اما دشمن برای دستیابی به اهداف دفاعی خود مجددا این دکل را بازسازی و راه اندازی کرد.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در پایان بیان داشت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می گیرد و حملات ما تا زمان آزادی کامل بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1