خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به ون پلیس در کویته را بر عهده گرفت
کد خبر :160253704

16:57 1399/08/24


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوج, بلوچ, بلوچستان, پذیرفتن مسولیت حمله, پلیس, پلیس کویته, جیئند بلوچ, حمله, کویته,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ با صدور بیانیه ای مسئولیت حمله به ون پلیس بلوچستان را برعهده گرفت


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ، جیئند بلوچ، روز گذشته مسئولیت حمله به پلیس در کویته را از طریق ایمیلی که از  مکانی نامعلوم فرستاده بود را بر عهده گرفت و افزود: "عوامل ارتش آزادی بخش بلوچ (BLA) با یک نارنجک به یک وسیله نقلیه پلیس در جاده کویته حمله کردن و مورد هدف قرار دادند." سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ گفت در این حمله دست کم سه پلیس زخمی شدند. سازمان ما، ارتش آزادیبخش بلوچ، مسئولیت این حمله را بر عهده میگیرد.
 
سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ با گوسفند سیاه خطاب کردن نیرو های پلیس و لیویز بلوچ افزود سازمان ما بارها به نیروهای بلوچ مانند پلیس و لیویز هشدار داده است که از انسداد جنبش آزادی بلوچ به دستور ارتش پاکستان خودداری کنند.این حمله هشداری برای این نهادها است. اگر فعالیت های ضد ارتش آزادی بخش بلوچ متوقف نشود، شدت حملات افزایش خواهد یافت.
 
جیئند بلوچ در تاریخ 13 نوامبر به مناسبت روز شهدای بلوچ خاطر نشان کرد ارتش آزادی بخش بلوچ می خواهد به ملت پیغام دهد که ما متشکر مبارزه بزرگ شهدای بلوچ در دو دهه گذشته هستیم. شاید به نظر رسد شهدای وطن بلوچ متعلق به مناطق، قبایل یا احزاب مختلف بلوچستان باشند، اما هدف از همه این فداکاری ها این بود که سرزمین مادری خود یعنی بلوچستان را از اشغالگری کاملاً مستقل و  برای نسل های آینده بلوچ صبحی روشن ایجاد کنند. با زنده نگه داشتن روز شهداء بلوچ در آینده از نیکوکاران بلوچ یاد خواهد شد. همچنین با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء بلوچ میتوان فهمید که دشمن اشغالگر ما، بدون در نظر گرفتن  نژاد، قبیله، منطقه، جنسیت و سن درحال کشتن ما است. کسی که ما را می کشد بین ما فرقی نمی گذارد، پس کسانی که درحال کشته شدن هستند باید با از بین بردن تمام تقسیماتی و دشمنی هایی که در میان آنها تولید می شود، برای دفاع از سرزمین مادری خود یعنی بلوچستان متحد شوند.
 
جیئند بلوچ افزود: "ارتش آزادی بخش بلوچ با ادای احترام به تمامی شهدا و شهدای گمنام بلوچ نخواهد گذاشت خون این شهدا پایمال شود. ما از ملت می خواهیم در هر گوشه ای از جهان از جمله بلوچستان جشن هایی برگزار کنند تا شهدای بلوچ خود را به خاطر بسپارند و به آنها ادای احترام کنند، تصاویر آنها را آویزان کنید، چراغ را روشن کنید و فلسفه شهادت آنها را در همه جا گسترش دهید."

ارسال نظر

 
1