خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای پاکستانی در مستونگ و مارگت را بر عهده گرفت
کد خبر :1430371006

10:40 1402/04/10


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, پاسگاه ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, حمله مسلحانه, گروه های مسلح بلوچ, مارگت, مستونگ,

سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در مستونگ و مارگت را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در مستونگ و مارگت را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ سازمان ما در دو حمله جداگانه در مناطق مستونگ و مارگت نیروهای اشغالگر ارتش پاکستان را هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی پاکستانی کشته و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.
وی در تشریح جزئیات این حملات افزود: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ شب گذشته یک پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستان را در منطقه تلخه کاوی شهرستان مستونگ با استفاده از سلاح های جدید هدف قرار دادند، در این حمله یک نظامی دشمن در دم به هلاکت رسید و خسارات مالی و جانی زیادی به نیروهای دشمن وارد آمد.
وی تصریح کرد: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ همچنین به یک پاسگاه دیگر ارتش پاکستان در منطقه مارگت واقع در مجاورت میدان گازی زرغون یورش برده و با استفاده از اسلحه نارنجک انداز چندین نارنجک به سوی پاسگاه پرتاب کردند، در نتیجه این حمله دست کم سه نظامی دشمن زخمی شدند و آنان متحمل خسارت گسترده مالی شدند.
جیئند بلوچ خاطرنشان کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می گیرد و بر عزم خود برای تداوم حملات تا زمان دستیابی به اهداف سرزمین آزاد تاکید می کند.

ارسال نظر

 
1