خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ: مسئولیت حمله به مرکز یک شرکت غارتگر منابع ملی را بر عهده می گیریم
کد خبر :42225005

11:13 1401/01/01


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, استخراج معادن طلا و مس, جیئند بلوچ, قلات, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه های تجزیه طلب مسلح بلوچ مسئولیت حمله به یک شرکت استخراج منابع معدنی در منطقه قلات ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه های تجزیه طلب مسلح بلوچ مسئولیت حمله به یک شرکت استخراج منابع معدنی در منطقه قلات ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما روز گذشته مرکز یکی از شرکت های غارتگر منابع معدنی متعلق به ملت بلوچ همچون فلوریت را در حوالی پدماران منطقه مکی شهرستان قلات  مورد حمله قرار دادند، در این حمله فدائیان بلوچ خودروهای و دیگر دستگاه ها و ابزار آلات این شرکت را منهدم نموده و به آتش کشیدند.

وی افزود: یک تیم دیگر از فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ یک دکل مخابراتی متعلق به یکی از اپراتورهای تلفن همراه واقع در منطقه پدماران را منهدم کردند، این دکل مخابراتی توسط دشمن برای استفاده های نظامی در این محل نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

جیئند بلوچ گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می گیرد، اگر غارت منابع ملی بلوچ متوقف نگردد حملات ما تشدید و افزایش خواهد یافت. ما به شرکت های پیمانکار و اجاره داران محلی نیز هشدار می دهیم که از طرح های استثماری دشمن دوری کنند در غیر این صورت مسئولیت هرگونه خسارت جانی و مالی متوجه خودشان خواهد بود.

ارسال نظر

 
1