خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به شرکت های استخراج کننده نفت و گاز را برعهده گرفت
کد خبر :2019603241

17:42 1398/01/16


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوج, بلوچستان, بولان, پاکستان,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به شرکت های استخراج کنند نفت و گاز را بر عهده گرفت.


 

به گزارش راز نیوز، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به شرکت های استخراج کنند نفت و گاز را بر عهده گرفت. وی در ادامه افزود شبه نظامیان ارتش آزادی بخش بلوچ روز یکشنبه 11 فروردین در منطقه زرین دهوک واقع در منطقه مارگت استان بولان به شرکت های استخراج کننده نفت و گاز حمله کردند. در نتیجه این حمله 2 سرباز وظیفه جان خود را از دست دادند و چند تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی در ادامه خاطر نشان کردن ذخائر طبیعی بلوچستان حق افراد بلوچ است و به غاصبان اجازه ربود این ارزش ملی بلوچستان را نخواهیم داد. پس از آزادی بلوچستان با اجازه مردم بلوچ این شرکت ها حق کار در بلوچستان را خواهند داشت اکنون به هیچ وجه به شرکت های استخراج کننده نفت و گاز حق کار در بلوچستان را نخواهیم داد.

 جیئند بلوچ در ادامه خاطر نشان کرد شبه نظامیان ارتش آزادی بخش بلوچ 1 فروردین 98 مناطق میانی، سانگان و جهالری را مین گزاری کرده بودند. در نتیجه این مین گزاری 2 تن از افراد گروه تخریب نیروهای امنیتی جان باختند و 2 تن دیگر  که با نیروهای امنیتی همکاری داشتند به شدت زخمی شدند.

وی در آخر تاکید کرد در منطقه سانگان و حومه افرادی که با نیروهای امنیتی همکاری می کنند توسط ارتش آزادی بخش بلوچ شناسایی شده اند. ارتش آزادی بخش بلوچ برای آخرین بار به این افراد هشدار می دهد از همکاری خود با نیروهای امنیتی دست بردارند در غیر این صورت این افراد نشان عبرتی برای دیگران خواهند شد.

ارسال نظر

 
1