خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به شرکت استخراج نفت و گاز را بر عهده گرفت
کد خبر :677556354

14:44 1398/12/16


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوج, ارتش پاکستان, استخراج نفت و گاز, شرکت نفت و گاز, گروه های آزادی خواه بلوچ, کاهان,

ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به تاسیسات شرکت استخراج نفت و گاز در منطقه کاهان ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به تاسیسات شرکت استخراج نفت و گاز در منطقه کاهان ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه ای با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به شرکت استخراج نفت و گاز در منطقه کلگری استان کاهان اظهار داشت: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ تاسیسات شرکت استخراج نفت و گاز در استان کاهان را هدف قرار دادند.

وی افزود: فدائیان ما در جریان این حمله ماموران حفاظت یک شرکت استخراج نفت و گاز را هدف قرار دادند که در نتیجه آن یکی از نیروهای امنیتی در دم به هلاکت رسید و فدائیان ما تاسیسات این شرکت را با خمپاره و سلاح های سبک هدف قرار دادند، در اثر اصابت خمپاره یکی از خودروهای این شرکت نیز منهدم گردید و خسارت بسیار سنگینی به تاسیسات این شرکت نفتی وارد آمد.

وی ادامه داد: ما به صورت واضح و روشن اعلام کرده ایم اجازه فعالیت هیچگونه پروژه های بهره برداری از سرزمین بلوچ را نخواهیم داد، شرکت های استخراج نفت و گاز که به سرکردگی ارتش پاکستان در حال بهره برداری از سرزمین بلوچستان هستند همواره از اهداف حملات ما خواهند بود.

ارسال نظر

 
1