خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به اعضای جوخه مرگ در خضدار را بر عهده گرفت
کد خبر :1739213018

11:45 1401/06/08


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جوخه مرگ, جیئند بلوچ, خضدار, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به اعضای جوخه مرگ وابسته به نهادهای حکومتی پاکستان در خضدار را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به اعضای جوخه مرگ وابسته به نهادهای حکومتی پاکستان در خضدار را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما در حوالی منطقه کهند شهرستان خضدار دو تن از اعضای جوخه مرگ دولتی به نام‌های عامر غلامانی و ممتاز غلامانی معروف به منتو گجر را زمانی که خودروی حامل آنها در حال عبور از منطقه بود را به وسیله بمب هدف قرار دادند.

وی افزود: در نتیجه این حمله هر دو فرد مذکور به شدت دچار جراحت شدند و خسارت‌هایی نیز به خودروی آنان وارد آمد.

جیئند بلوچ خاطرنشان کرد: هر دو فرد مذکور با حمایت‌های ارتش پاکستان همکاری طولانی با جوخه مرگ به سرپرستی شفیق مینگل در شهر خضدار و مناطق حومه آن دارند. این افراد در یورش به منازل مردم، ربودن نوجوانان و به شهادت رساندن آنان نقش دارند. علاوه بر این توزیع مواد مخدر، دریافت باج از تاجران و بازرگانان و نیز راهزنی از جمله دیگر اقدامات این افراد می‌باشد.

وی گفت: تمامی اعضای شبکه مرتبط با این افراد شناسایی شده و در تیررس ارتش آزادی بخش بلوچ قرار دارند، ارتش آزادی بخش بلوچ انتقام تمامی جنایت و ظلم‌های صورت گرفته علیه ملت بلوچ را خواهد گرفت.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ همچنین به مردم بلوچ هشدار داد از نزدیک شدن به نیروهای امنیتی پاکستانی و عناصر مرتبط با این نیروها خودداری نمایند، زیرا هر آن امکان حمله از سوی فدائیان بلوچ وجود دارد.

ارسال نظر

 
1