خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ: مسئولیت حمله به اردوگاه ارتش در قلات را بر عهده می گیریم
کد خبر :289911087

14:16 1401/01/29


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, قلات, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای لیویز, نیروهای مسلح پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ موسوم به بی ال ای از گروه های مسلح تجزیه طلب بلوچ مسئولیت حمله به اردوگاه ارتش پاکستان در منطقه قلات را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ موسوم به بی ال ای از گروه های مسلح تجزیه طلب بلوچ مسئولیت حمله به اردوگاه ارتش پاکستان در منطقه قلات را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در بیانیه ای ابراز داشت: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ روز گذشته یک اردوگاه ارتش اشغالگر پاکستان واقع در منطقه جوهان بخش قلات را به وسیله راکت و دیگر سلاح های سنگین هدف قرار دادند که در نتیجه آن خسارت مالی و جانی به دشمن وارد آمد.

وی افزود: فدائیان بی ال ای در واکنش به تیراندازی نیروهای لیویز، پاسگاه آنان را نیز به وسیله راکت و دیگر سلاح ها هدف قرار دادند.

جیئند بلوچ گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد، حملات ما تا زمان دستیابی به اهداف ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1