خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ: مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در کویته را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :229132218

15:16 1401/03/25


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, جیئند بلوچ, شاهرگ, گروه های مسلح بلوچ, هرنائی, کویته,

ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در کویته را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در کویته را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ سازمان ما شب گذشته یک مرکز استراحت متعلق به ارتش پاکستان و دو پاسگاه حفاظتی واقع در سد تنگی در کویته را هدف حمله قرار دادند.

وی افزود: در این حمله که بیش از نیم ساعت به طول انجامید ما مواضع دشمن را به وسیله سلاح‌های خودکار و راکت هدف قرار دادیم که در نتیجه آن چندین نظامی کشته و زخمی شدند.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ ما پس از این حمله با موفقیت به پناهگاه‌های امن خود رسیدند، پس از آن ارتش شکست خورده دشمن به وسیله بالگرد در محل درگیری حضور یافتند و بالگردهای نظامی مناطق مسکونی را هدف قرار دادند که منجر به وارد شدن خسارت‌هایی به مناطق مسکونی شد.

جیئند بلوچ گفت: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ همچنین روز جمعه مورخ 20 خرداد ماه به یک مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان واقع در شاهرگ در منطقه هرنائی را به وسیله سلاح‌های سنگین حمله کردند که خسارت‌های مالی و جانی را برای دشمن در پی داشت.

وی افزود: فدائیان ما همان روز یک مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند که تلفات جانی را برای ارتش دشمن به همراه داشت.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ تصریح کرد: ارتش شکست خورده دشمن پس از این حملات برای سرپوش گذاشتن بر خسارت‌های وارده اقدام به ایجاد مراکز ایست و بازرسی بیشتر در منطقه کرد.

ارسال نظر

 
1