خبر فوری

 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در پنجگور و خضدار را بر عهده گرفت
کد خبر :481446842

16:52 1401/08/18


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, اردوگاه ارتش پاکستان, جوخه مرگ, جیئند بلوچ, شهرستان پنجگور, شهرستان خضدار, گروه های مسلح بلوچ,

سازمان مسلح تجزیه طلب بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت دو حمله جداگانه به ارتش پاکستان در پنجگور و خضدار را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان مسلح تجزیه طلب بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت دو حمله جداگانه به ارتش پاکستان در پنجگور و خضدار را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای اعلام داشت فدائیان بلوچ ما در دو حمله مختلف نیروهای ارتش اشغالگر پاکستان و عناصر محلی سازمان‌های اطلاعاتی را در پنجگور و خضدار هدف قرار دادند.

وی افزود: فدائیان ما نخستین حمله را در سهاکی چمگ واقع در منطقه بالگتر شهرستان پنجگور به اردوگاه ارتش پاکستان انجام دادند، فدائیان بلوچ با استفاده از راکت و دیگر سلاح‌های سنگین از دو سمت اردوگاه ارتش را هدف قرار دادند، در این حمله که نزدیک به 20 دقیقه به طول انجامید سه نظامی ارتش اشغالگر(پاکستان) در دم به هلاکت رسیده و دست کم 4 تن دیگر نیز زخمی شدند، همچنین دو سنگر دشمن نیز منهدم شد.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ تصریح کرد: فدائیان بلوچ ما امروز نیز در یک حمله جداگانه دو تن از اعضای جوخه مرگ وابسته به ارتش پاکستان و نهادهای امنیتی پاکستان به نام‌های عبدالغنی و عبدالطیف را در منطقه چمروک خضدار به وسیله بمب مغناطیسی هدف قرار دادند.

وی افزود: افراد مذکور با حمایت نهادهای اطلاعاتی پاکستان در اقدامات تبهکارانه علیه مردم بلوچ همچون ربودن شهروندان و نوجوانان بلوچ، مشارکت در عملیات های نظامی، تصرف غیر قانونی مزارع مردم بلوچ، فروش مواد مخدر و گروگان‌گیری در خضدار و مناطق حومه آن نقش داشتند. دیگر اعضای مرتبط با این جوخه مرگ نیز شناسایی شده‌اند و به زودی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

ارسال نظر

 
1