خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حملات تربت، نوشکی و مستونگ را بر عهده گرفت
کد خبر :1572685784

16:44 1399/05/23


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, تربت, جشن آزادی پاکستان, جیئند بلوچ, مستونگ, نوشکی,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) با انتشار بیانیه ای مسئولیت حملات تربت، نوشکی و مستونگ را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) با انتشار بیانیه ای مسئولیت حملات تربت، نوشکی و مستونگ را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ ابراز داشت: فدائیان ما کاروان نیروهای ارتش پاکستان را در شهرهای تربت و نوشکی به وسیله بمب های کنترل از راه دور هدف قرار دادند.

وی افزود: علاوه بر این یک کمپین جشن آزادی پاکستان واقع در شهر مستونگ نیز توسط فدائیان ما به وسیله یک نارنجک دستی هدف قرار گرفت.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله در شهر تربت خاطرنشان کرد: فدائیان ما صبح امروز کاروان نیروهای ارتش پاکستان که در حال عزیمت به اردوگاه واقع در ابدرک بودند را در حوالی منطقه آپسر شهر ترتب به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند، در اثر این انفجار خسارت شدیدی به خودروی نیروهای ارتش پاکستان وارد آمد و تعداد زیادی از نظامیان ارتش کشته و زخمی شدند.

وی ادامه داد: به دنبال این انفجار نیروهای ارتش پاکستان هوشیاری خود را از دست داده و مناطق مسکونی بلوچ نشین را به رگبار بستند، نیروهای ارتش پاکستان در این حین یک جوان بلوچ به نام محمد حیات را بازداشت و پس از ضرب و شتم وی را در مقابل انظار مادر و خواهرش به قتل رساندند.

جیئند بلوچ گفت: ارتش پاکستان با اینگونه رویکرد خود هرگاه در مقابله با فدائیان مسلح بلوچ با شکست مواجه می شود با یورش به مناطق مسکونی انتقام خود را با قتل عام شهروندان مظلوم بلوچ می گیرند.

وی در ادامه با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله در استان نوشکی ایالت بلوچستان گفت: فدائیان ما در حمله دیگر در شهر نوشکی بلوچستان کاروان نیروهای ارتش پاکستان را زمانی که از اردوگاه به سمت شهر در حال حرکت بودند را هدف قرار دادند، در اثر انفجار بمب کنترل از راه دور تعداد قابل توجهی از نظامیان پاکستان کشته و زخمی شدند.

وی همچنین مسئولیت حمله نارنجکی به کمپین جشن آزادی پاکستان واقع در شهر مستونگ را نیز بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1