خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ: حمید بلوچ در دفاع از وطن به شهادت رسید
کد خبر :1554729074

12:44 1400/03/10


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, اشغال مناطق, جوخه مرگ,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای گفت: در طی درگیری با ارتش اشغالگر پاکستان در منطقه کالکور پنجگور همرزممان شهید شد


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای گفت: در طی درگیری با ارتش اشغالگر پاکستان در منطقه کالکور پنجگور همرزممان شهید شد، حافظ حمید حامی امنیت ملی شهادت را در راه دفاع از میهن پذیرفت.

وی ادامه داد: حافظ حمید ملقب به دودا فرزند یاسین ساکن گرمکان پنجگور از یک و نیم سال قبل با سازمان آزادی بخش ارتباط داشته است. وی در این مدت با رشادت و سخت کوشی وظایفش را در نهضت آزادی انجام داد و در نبرد های مهم علیه دشمن شرکت کرد نام و خدمات او همیشه در تاریخ ماندگان خواهد ماند.

وی گفت: ارتش پاکستان قصد داشت از طریق پولشویی و بوسیله جوخه مرگ مردم حاضر در تشییع جنازه شهید را مورد ضرب و شتم قرار دهد که حاکی از شکست نیروی اشغالگر است. از سوی دیگر ارتش اشغالگر برای پنجمین روز متوالی در حال انجام عملیات است که طی آن دو غیر نظامی غیر مسلح به شهادت رسیده اند.

وی افزود: ارتش آزادی بخش بلوچ به طور کامل انتقام ظلم های ارتش اشغالگران را خواهد گرفت و آنها را به سزای عبرتناک خواهد رساند

ارسال نظر

 
1