خبر فوری

 
ارتش آزادی بخش بلوچ: آژانس های اطلاعاتی پاکستان در حمله به معدنچیان هزاره نقش داشتند
کد خبر :915619902

16:26 1399/10/14


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش آزادی بخش بلوچستان, ارتش پاکستان, بشیر زیب بلوچ, بلوچ, دولت پاکستان, لیاقت شاهوانی, محکوم کردن حادثه تروریستی, محکومیت,

بشیر زیب بلوچ رئیس ارتش آزادی بخش بلوچ در پیام توییتری خود با محکوم کردن حادثه تروریستی و شهادت معدنچی های هزاره گفت که آژانس های اطلاعاتی پاکستان در این حمله نقش داشته اند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | بشیر زیب رهبر ارتش آزادی بخش بلوچ با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توییتر گفت: آژانسهای اطلاعاتی پاکستان در کشتار معندچی های جامعه هزاره در مچ دست داشته اند.

در این پیام آمده است: "من حمله افراط گرایان مذهبی به هزاره های بی گناه در منطقه مچ بولان را به شدت محکوم می کنم. آژانس های اطلاعاتی پاکستان مستقیماً در این حمله ناجوانمردانه نقش دارند."

زیب بشیر با بیان اینکه بولان در طول تاریخ سنگر مقاومت بلوچ بوده است افزود: دولت دشمن (دولت پاکستان) همیشه سعی کرده است آن را با روشهای نفرت انگیز از بین ببرد. واقعه غم انگیز امروز ادامه همان اقدامات دشمنان (دولت و ارتش پاکستان) است.

شایان ذکر است لیاقت شاهوانی سخنگوی دولت بلوچستان بیان کرده است که نیروهای امنیتی منطقه را محاصره کرده و تحقیقات را آغاز کرده اند و ما تروریست ها را به میز محاکمه خواهیم کشاند.

 

بخوانید: شهادت 13 تن از شیعیان هزاره طی حمله افراد مسلح ناشناس در مچ

ارسال نظر

 
1