خبر فوری

 
 
ارائه نکات مهم برای جلوگیری از انتشار تروریسم در جهان اسلام توسط طاهر القادری در ریاض
کد خبر :275363108

21:30 1398/01/20


برچسب ها : ریاص, طاهر القادری, عربستان,

دکتر طاهر القادری موسس اداره منهاج القرآن پاکستان طی نشست خبری در شهر ریاض عربستان نکات مهم برای جلوگیری از انتشار تروریسم در جهان اسلام را ارائه کرد و افزود : عربستان سعودی به طور خصوصی از من برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری اسلامی OIC دعوت کرده است .


 

به گزارش راز نیوز، دکتر طاهر القادری موسس اداره منهاج القرآن پاکستان طی نشست خبری در شهر ریاض عربستان نکات مهم برای جلوگیری از انتشار تروریسم در جهان اسلام را ارائه کرد و افزود : عربستان سعودی به طور خصوصی از من برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری اسلامی OIC دعوت کرده است.

قابل ذکر است که دکتر طاهر القادری فردا (چهارشنبه) صبح در اجلاس "او آی سی" سخرانی خواهد کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: فردا در رابطه با جلوگیری از تروریسم در عالم اسلام سخرانی خواهم کرد، که در آن موضوعاتی چون چگونه تروریست ها با استفاده از اسم اسلام فعالیت های تروریستی خود را جهاد می نامند، این گروه ها با چه ترفندی توانسته اند جوانان را به خود جذب کنند و شفاف سازی موضوع جهاد برای جوانان اسلام را مورد بررسی قرار خواهم داد .

وی از شهروندان پاکستانی ساکن در عربستان خواستار شد تا قوانین عربستان را مانند قوانین پاکستان پاس دارند و به عنوان نماینده مردم پاکستان پیام شهروند صلح دوست را به دنیا بدهند.

ارسال نظر

 
1