خبر فوری

 
 
ارائه مبلغ 200 میلیون دلار امارات برای جوانان پاکستانی
کد خبر :377835374

16:42 1398/11/10


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, جوانان, سفیر,

حماد عبید ابراهیم سفیر امارات متحده عربی طی دیدار با عثمان دار معاون خصوصی نخست وزیر پاکستان، با اعلام خبر خوش ارائه مبلغ 200 میلیون دلاری برای جوانان پاکستانی، ابراز داشت که شاهد استعداد و پتانسیل بی‌نظیر در جوانان پاکستانی بوده ایم و در توسعه و پیشرفت این جوانان نقش خواهیم داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حماد عبید ابراهیم سفیر امارات متحده عربی طی دیدار با عثمان دار معاون خصوصی نخست وزیر پاکستان، با اعلام خبر خوش ارائه مبلغ 200 میلیون دلاری برای جوانان پاکستانی، ابراز داشت که شاهد استعداد و پتانسیل بی‌نظیر در جوانان پاکستانی بوده ایم و در توسعه و پیشرفت این جوانان نقش خواهیم داشت.

طی این دیدار، علاوه بر توافق در زمینه فرستادن هیئت جوانان پاکستانی برای آموزش مهارت های هوش مصنوعی و کارآموزی به امارات، از آغاز برنامه تبادل جوانان گفته شد. امارات، همچنین از مشارکت جوانان پاکستانی در دبی اکسپو 2020 خبر داد و اعلام داشت، غرفه های ویژه در اختیار جوانان پاکستانی در نمایشگاه دبی، خواهیم گذاشت.

گفتنی است ولیعهد ابوظبی طی سفر اخیرش به اسلام آباد، قول پرداخت این مبلغ را به پاکستان داده بود.

عثمان دار با استقبال از پیشنهاد امارات و همکاری آن در این رابطه، با تصریح بر موضع عمران خان نخست وزیر پاکستان، ابراز داشت که باید جوانان را روی کار آورد، برای نخستین بار در تاریخ کشور، سرمایه گذاری به این صورت بر جوانان انجام می‌شود و این جوانان در سال های آینده به مهره های اصلی اقتصاد کشور تبدیل خواهند شد.

ارسال نظر

 
1