خبر فوری

 
ارائه لایحه اقتصادی برای پاکستان و افغانستان در سنای آمریکا
کد خبر :877968444

14:14 1400/02/11


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و آمریکا, تجارت, صنعت نساجی, لایحه,

لایحه اقتصادی برای پاکستان و افغانستان توسط کریس ون هولن، ماریه کنتول و تودینگ سناتور های دموکرات در سنای ایالات متحده آمریکا ارائه شده است .


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| لایحه اقتصادی برای پاکستان و افغانستان توسط کریس ون هولن، ماریه کنتول و تودینگ سناتور های دموکرات در سنای ایالات متحده آمریکا ارائه شده است . به گفته طاهر جاوید از رهبران دموکرات، در صورتیکه این لایحه پس از تصویب به بخشی از قانون درآمد، فایده قابل توجهی برای پاکستان خواهد داشت، پس از وضع قانون کالاهای نساجی بدون عوارض به ایالات متحده حمل می شود و صادرات پاکستان به ایالات متحده آمریکا 10 برابر خواهد شد. .

وی افزود: درپی تصویب این لایحه، فواید اقتصادی در پاکستان و افغانستان پدیدار می شوند، براساس این لایحه، مناطق بازسازی در مرز های پاکستان و افغانستان ایجاد می شود.

طاهر جاوید در ادامه گفت: لایحه به کمیته امور خارجه سنا ارائه شده است، این لایحه به منظور تقویت و ثبات اقتصادی در منطقه ارائه شده است، تنها این یک اقدام بسیاری از مشکلات پاکستان را حل خواهد کرد و روابط پاکستان و آمریکا می تواند بعد جدیدی به خود بگیرد. تلاش می شود تا برای قانونی کردن این لایحه، 60 رای کسب شود.  

ارسال نظر

 
1