خبر فوری

 
 
ارائه افراد ربوده شده شیعه در انظار عمومی به عنوان تروریست توسط دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب
کد خبر :1218267923

12:39 1401/03/09


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, پلیس پنجاب, پلیس لاهور, دایره مبارزه با تروریسم, سپاه محمد, سی تی دی, شیعیان پاکستان, کشف سلاح و مهمات,

دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب با ارائه افراد ربوده شده شیعه در انظار عمومی مدعی شد این افراد وابسته به گروه های تروریستی بوده و از آنان سلاح و مهمات به همراهی محتوای ممنوعه کشف و ضبط شده است.


لاهور: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب با ارائه افراد ربوده شده شیعه در انظار عمومی مدعی شد این افراد وابسته به گروه های تروریستی بوده و از آنان سلاح و مهمات به همراهی محتوای ممنوعه کشف و ضبط شده است.

طبق جزئیات منتشر شده، سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم در بیانیه مطبوعاتی اعلام داشت: دایره مبارزه با تروریسم 29 عملیات اطلاعاتی در نقاط مختلف ایالت پنجاب را به سرانجام رساند که در آن 8 تن از افراد وابسته به گروه های تروریستی شناسایی و بازداشت شده اند.

وی در ادامه با بر عهده گرفتن مسئولیت بازداشت 5 تن از افراد شیعه که چندی پیش توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ربوده شده بودند مدعی شد این افراد از اعضای گروه ممنوعه سپاه محمد هستند و از این افراد تعدادی سلاح و مهمات به همراه محتوای ممنوعه کشف شده است.

اسامی افراد ربوده شده شیعه که اکنون توسط دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب در انظار عمومی آورده شده اند به این شرح است: وجاهت عباس فرزند غلام شبیر، محبت حسین فرزند اقبال حسین، توقیر حسین فرزند محمد رمضان، ملک زاهد عباس فرزند  ملک غلام حسین، ملک زاهد حسین فرزند  ملک محمد حسین.

گفتنی است افراد مذکور چندی پیش به دست سرویس های اطلاعاتی و امنیتی پاکستان از نقاط مختلف ایالت پنجاب ربوده شده بودند.

بخوانید: ربایش چند تن از شیعیان پاکستان توسط سازمان های امنیتی قانون شکن

ارسال نظر

 
1