خبر فوری

 
 
اذعان اعضای بازداشت شده ارتش انقلابی سند به ارتباط با سازمان اطلاعاتی هند
کد خبر :391624307

16:57 1399/09/10


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, پلیس کراچی, جدایی طلب, نیروهای مبارزه با تروریسم,

4 تن از عناصر بازداشت شده جنبش جدایی طلب و ملی گرای سند موسوم به ارتش انقلابی سند(SRA) در اعترافات اولیه خود نسبت به ارتباط این گروه با سازمان اطلاعاتی هند(RAW) اذعان نمودند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| 4 تن از عناصر بازداشت شده جنبش جدایی طلب و ملی گرای سند موسوم به ارتش انقلابی سند(SRA) در اعترافات اولیه خود نسبت به ارتباط این گروه با سازمان اطلاعاتی هند(RAW) اذعان نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عناصر وابسته به گروه ملی گرایی ارتش انقلابی سند که چندی پیش توسط نیروهای دایره مبارزه با تروریسم(CTD) پلیس بازداشت شده بودند، نسبت به ارتباط با سازمان اطلاعاتی هند و پشتیبانی مالی سازمان اطلاعاتی هند از این گروه اعتراف نموده اند.

طبق اعلام منابع آگاه، این متهمان در بازجویی های صورت گرفته اعتراف نموده اند که ارتش انقلابی سند(SRA) تحت هدایت فردی به نام اصغر شاه معروف به سائین که در افغانستان حضور دارد اداره می شود که از طریق پیامرسان تلگرام با نیروهای تحت فرمان در ایالت سند در ارتباط می باشد.

طبق بیانیه مقامات امنیتی پاکستان، در بازجویی های صورت گرفته از یکی از متهمان به نام سارنگ وی نسبت به حمایت سازمان اطلاعاتی هند از ارتش انقلابی سند اذعان نموده است.

این متهمان اعتراف نمودند که سجاد منگریو و ساجد سنجرانی در ماه ژوئن سال جاری از طریق ورودی حب به شهر کراچی مبلغ 1 میلیون روپیه و نارنجک دستی را با خود به همراه آورده اند.

طبق اعترافات صورت گرفته از سوی این متهمان، ساجد سنجرانی کارمند یک اداره امنیتی پاکستان بوده و با خودروی دولتی به رفت و آمد می پرداخت، پدر وی نیز افسر پلیس در شهر شهدادپور است.

همچنین طبق گفته مقامات دایره مبارزه با تروریسم(CTD) متهم سارنگ معروف به سهیل نیز به منظور در امان ماندن از پیگرد پلیس و نیروهای امنیتی به عضویت یک حزب سیاسی درآمده بود.

لازم به ذکر است نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی چند روز قبل طی عملیاتی چهار تن از اعضای ارتش انقلابی سند(SRA) از گروه های جدایی طلب و ملی گرای سند را به اتهام حمله انفجاری به نیروهای رنجرز بازداشت نمود.

ارسال نظر

 
1