خبر فوری

 
ادعای منابع تحریک طالبان درخصوص درگیری میان نیروهای امارت اسلامی افغانستان با ارتش پاکستان
کد خبر :1833221362

13:44 1400/10/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, امارت اسلامی, پاکستان و افغانستان, خط مرزی دیورند, خمپاره باران کردن, درگیری مرزی, مرز مشترک, ولایت کنر,

منابع نزدیک به تحریک طالبان پاکستان و منتشر کننده اخبار حملات این گروه تروریستی در فضای مجازی در توییتر و خبرگزاری خود با انتشار تصاویر و کلیپ هایی مدعی شدند که نظامیان ارتش پاکستان و امارت اسلام افغانستان در خط دیورند درگیر شده اند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| منابع نزدیک به تحریک طالبان پاکستان و منتشر کننده اخبار حملات این گروه تروریستی در فضای مجازی در توییتر و خبرگزاری خود با انتشار تصاویر و کلیپ هایی مدعی شدند که درگیری میان نیروهای امارت اسلامی افغانستان و ارتش پاکستان در منطقه مرزی "خط دیورند" از ساعت 4 عصر روز جمعه (3 دی) آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

براساس این گزارش های منتشر شده: درگیری زمانی شروع شد که نظامیان پاکستانی به سمت مناطقی از استان کنر افغانستان در نزدیکی مرز مشترک خمپاره شلیک کردند. گفته شد درحالیکه ارتش پاکستان از پاسگاه های خود در مهمند و باجور مناطق مرزی از افغانستان را خمپاره باران می کند، نظامیان طالبان افغانستان نیز درحال پاسخگویی به این آتش از پایگاه های نظامی در سرکانر و اسمار می باشند.

گفتنی است منابع همچنین در پیام های توییتری خود با انتشار کلیپی از کاروان نظامی امارت اسلامی افغانستان، مدعی شدند که اینها درحال اعزام به مرز مشترک با پاکستان می باشند.

 

 

ارسال نظر

 
1