خبر فوری

 
ادعای مقامات امنیتی پاکستان مبنی بر هلاکت سه تن از عوامل مرتبط با حادثه تروریستی مسجد جامع شیعیان پیشاور
کد خبر :996193020

11:02 1400/12/18


برچسب ها : انفجار پیشاور, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, دایره مبارزه با تروریسم, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شیعه, شیعیان پاکستان, عملیات نظامی, هلاکت تروریست ها,

مقامات امنیتی پاکستان در بیانیه ای ادعا نمودند سه تن از تروریست های مرتبط با انفجار انتحاری در مسجد جامع شیعیان پیشاور طی عملیاتی در منطقه مرزی خیبر به هلاکت رسیدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| مقامات امنیتی پاکستان در بیانیه ای ادعا نمودند سه تن از تروریست های مرتبط با انفجار انتحاری در مسجد جامع شیعیان پیشاور طی عملیاتی در منطقه مرزی خیبر به هلاکت رسیدند.

طبق اعلام منابع آگاه، دایره مبارزه با تروریسم(CTD)، نهادهای امنیتی و پلیس طی عملیات مشترک در منطقه مرزی خیبر در ایالت خیبر پختون خوا موفق شدند سه تن از عوامل مرتبط با انفجار روز جمعه پیشاور را شناسایی و آنان را به هلاکت برسانند.

طبق گفته منابع وابسته به دایره مبارزه با تروریسم، یکی از تروریست های به هلاکت رسیده هسته اصلی عملیات تروریستی روز جمعه در پیشاور بود، وی علاوه بر آن در عملیات های مختلف تروریستی همچون ترور نیروهای پلیس، حمله به مراکز پلیس و غیره نیز نقش داشت.

این منابع افزودند: عملیات های محرمانه در دیگر نقاط مرزی نیز ادامه دارد و انتظار داریم عناصر تروریستی به زودی دستگیر شوند. برخی از این تروریست ها از مخفیگاه های خود گریخته اند و عملیات جستجو برای دستگیری این تروریست ها همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1