خبر فوری

 
ادعای صدای مفقودین بلوچ مبنی بر ربوده شدن بیش از 10 زن و کودک بلوچ توسط ارتش پاکستان
کد خبر :1565833931

15:45 1401/08/18


برچسب ها : بولان, ربودن, ربودن افراد, ربودن افراد بلوچ, ربودن زنان و کودکان بلوچ, شهرستان بولان, صدای افراد ربوده شده بلوچ, نیروهای ارتش پاکستان,

سازمان صدای افراد ربوده شده بلوچ مدعی شد که در جریان عملیات نیروهای ارتش پاکستان در منطقه بولان ایالت بلوچستان، 11 زن از جمله تعدادی فرزند خردسال توسط ارتش ربوده و به مکان های نامعلومی منتقل شدند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سازمان صدای افراد ربوده شده بلوچ مدعی شد که در جریان عملیات نیروهای ارتش پاکستان در منطقه بولان ایالت بلوچستان، 11 زن از جمله تعدادی فرزند خردسال توسط ارتش ربوده و به مکان های نامعلومی منتقل شدند.

راهپیمایی زنان یک سازمان فعال در زمینه حقوق زنان پاکستان می باشد که دستگیری غیرقانونی و ناپدید شدن اجباری زنان در جریان عملیات نظامی ادعایی در بولان را محکوم کرده است.

در همین حال، نصرالله بلوچ رئیس صدای افراد ربوده شده بلوچ در مصاحبه مطبوعاتی اظهار کرد: همچنان عملیات نظامی و محاصره در منطقه بولان توسط سربازان ارتش پاکستان در جریان است و تاکنون هفت زن و شش کودک از جمله ناپدید شدگان بشمار می آیند.

مقامات سازمان های حقوق بشر در بلوچستان افزودند: ارتش پاکستان به مدت شش روز است که به بهانه مبارزه با تروریسم، هفت زن و شش کودک را از منطقه بولان ایالت بلوچستان ربوده است.

لازم به ذکر است که ارتش پاکستان و نهادهای امنیتی این کشور ادعای ناپدید شدن اجباری غیرنظامیان در بلوچستان را تکذیب و تاکید کرده است که عملیات ارتش پاکستان جهت پاکسازی عناصر تجزیه طلب در بلوچستان می باشد و خطر آن هیچ گونه تهدیدی برای غیر نظامیان نخواهد داشت.

ارسال نظر

 
1