خبر فوری

 
ادعای شیرین مزاری وزیر سابق حقوق بشر پاکستان در خصوص دیدار شهباز شریف و یا یکی از مقامات اسلام آباد با مأمور موساد
کد خبر :1449768116

16:00 1401/06/04


برچسب ها : پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, پاکستان و قطر, دوحه, شهباز شریف, شیرین مزاری, نخست وزیر پاکستان,

شیرین مزاری وزیر سابق حقوق بشر پاکستان طی پیامی در شبکه توییتر مدعی شد در جریان سفر شهباز شریف به قطر وی و یا یکی از مقامات عالی رتبه پاکستان با مأمور سازمان جاسوسی اسرائیل(موساد) دیدار داشتند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیرین مزاری وزیر سابق حقوق بشر پاکستان طی پیامی در شبکه توییتر مدعی شد در جریان سفر شهباز شریف به قطر وی و یا یکی از مقامات عالی رتبه پاکستان با مأمور سازمان جاسوسی اسرائیل(موساد) دیدار داشتند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، خانم شیرین مزاری از اعضای ارشد حزب تحریک انصاف پاکستان و وزیر سابق این کشور در امور حقوق بشر در این پیام خود با اشاره به سفر نخست وزیر پاکستان به دوحه در روز سه‌شنبه مورخ یکم شهریور ماه ابراز داشت: یک روز پس از آنکه هواپیمای حامل نخست وزیر پاکستان و هیئت همراه به رجیستری J756 وارد دوحه شد، جت مأموریت ویژه اسرائیل به رجیستری N467AM نیز روز چهارشنبه در فرودگاه دوحه فرود آمد.

وی افزود: این هواپیمای اسرائیلی تقریباً به مدت 9 ساعت در دوحه حضور داشت و هر دو هواپیمایی پاکستانی و اسرائیلی به مدت همین ساعت در کنار یکدیگر در فرودگاه دوحه قرار داشتند.

شیرین مزاری خاطرنشان کرد: آیا دیداری میان شهباز شریف یا هرکدام از مقامات پاکستانی و مقامات اسرائیلی در داخل هواپیما صورت گرفته است؟ آیا برای دور ماندن از انظار رسانه‌ها این دیدار در داخل هواپیما صورت گرفته است؟ آیا این دیدار می‌تواند در راستای طرح تغییر رژیم از جانب آمریکا باشد؟

وزیر سابق امور حقوق بشر پاکستان در ادامه خواستار ارائه توضیحات از جانب وزارت امور خارجه پاکستان در این خصوص شد.

ارسال نظر

 
1