خبر فوری

 
ادعای روزنامه امت درباره سید علی رضا نقوی فرد دستگیر شده به دست دایره مبارزه با تروریسم
کد خبر :1466349009

17:50 1400/05/16


برچسب ها : دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری, سپاه محمد, شیعه, شیعیان پاکستان,

روزنامه امت که پیش از این نیز در حملات اتهام زنی به شیعیان و نشر اکاذیب جهت تخریب وجهه شیعیان پاکستان در صف مقدم حضور داشته در خبری که امروز منتشر کرد مدعی شده است که چند روز پیش سید علی رضا نقوی که توسط دایره مبارزه با تروریسم از کراچی دستگیر شده بود عضو مهم تیپ زینبیون است و برای اقدامات فرقه گرایانه به کراچی آمده بود. علی رضا برای اقدامات فرقه گرایانه یک گروه تشکیل داده بود و از کشور همسایه ارز کشور هند را دریافت می کرد.


کراچی : به گزارش راز نیوز | روزنامه امت که پیش از این نیز در حملات اتهام زنی به شیعیان و نشر اکاذیب جهت تخریب وجهه شیعیان پاکستان در صف مقدم حضور داشته در خبری که امروز منتشر کرد مدعی شده است که چند روز پیش سید علی رضا نقوی 40 ساله که توسط دایره مبارزه با تروریسم از کراچی دستگیر شده بود عضو مهم تیپ زینبیون است و برای اقدامات فرقه گرایانه به کراچی آمده بود. علی رضا برای اقدامات فرقه گرایانه یک گروه تشکیل داده بود و از کشور همسایه ارز کشور هند را دریافت می کرد. 
بر اساس این گزارش که توسط خبرگزاری امت منتشر شد، آمده است: علی رضا افشا کرد که او برای اقدامات فرقه گرایانه جهت تشکیل گروه به کراچی آمده بود و عضو مهم تیپ زینبیون است و چند ده نفر را با تیپ زینبیون وصل کرده و به سوریه فرستاده است. کسانی که از سوریه بر می گردند آنها را با سپاه محمد وصل می کرد. در کراچی یک گروهی بنام زینبیون تشکیل داده بود. هر گروه از 5 نفر تشکیل شده و به آنها ماموریت مهم داده می شد. وی از طریق کاروان های زیارتی چند ده نفر را به سوریه فرستاد و آنها آنجا آموزش می دیدند و پس از بازگشت به این افراد ماموریت های مهم داده میشد. 
امت نوشت: متهم اطلاعات شخصی شخصیات مهم مذهبی را جمع کرده بود که دایره مبارزه با تروریسم از آن مطلع شده و امنیت آن شخصیات را افزایش داد. به گفته منابع علی رضا به چالشی برای سازمان های اطلاعاتی تبدیل شده بود و از وقتی
که اسمش معروف شده بود زیاد به پاکستان نمی آمد. او با اعضای جنبش ملی متحد نیز در ارتباط بود.

 

ارسال نظر

 
1